Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing eMPI2 Pietraszewski Marian

06-02-2014, 6:07
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 17 zł     
Użytkownik atena106
numer aukcji: 3922231182
Miejscowość Augustów
Wyświetleń: 2   
Koniec: 06-02-2014 06:13:41

Dodatkowe informacje:
Rodzaj: tradycyjny podręcznik
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Marketing podręcznik eMPi2



Marian Pietraszewski
ISBN
838[zasłonięte]4649
EAN
978[zasłonięte][zasłonięte]965461
Wydawnictwo
eMPi2
Wydanie
Rok wydania: 2008, oprawa broszurowa

Strony: 192, Format: B5

Podręcznik opracowano na podstawie programów nauczania dla zawodów: technik ekonomista (23 02/T-5 SP/MEN/1998.02.24), technik handlowiec (23 05/T-5, T-3 SP/MEN/1997.07.16), technik rachunkowości (341(06)/SP/MEN/2000.01.03).
Podręcznik omawia marketing oraz przedstawia jego elementy, m.in. badanie rynku, kształtowanie produktu, politykę cen, dystrybucję i promocję. Zawiera też treści dotyczące organizacji marketingu w przedsiębiorstwie, stosowanych strategii i planowania marketingowego.
Zaletą książki jest częste odnoszenie wiedzy teoretycznej do praktycznych przykładów z życia gospodarczego, dzięki czemu nie jest ona zbiorem definicji, ale spojrzeniem na różne działania życia codziennego pod kątem marketingu. Korespondują z tym pytania do przemyślenia i dyskusji adresowane do ucznia, motywujące go do uważnego obserwowania otoczenia i wyciągania wniosków. Warto również zwrócić uwagę na opracowanie graficzne publikacji, na wykresy, rysunki, tabele oraz wzory.
Kilka lekkich zarysowań na okładce.