| o nas |
regulamin |
komentarze |
nasze aukcje |
email |
Ekonomika cz. 3, Marketing - podręcznik
Marian Pietraszewski, Krystyna Strzelecka - EMPI2
Opis:
Wyd. 1, 2011
ISBN[zasłonięte]978-83325-39-9
ss. 224
Numer ewidencyjny w wykazie: 23/2011
Rok dopuszczenia: 2011
Podręcznik opracowano na podstawie programu nauczania przedmiotu ekonomika, zawartego w dokumentacji programowej dla zawodu technik ekonomista, nr 341[02]/ /MEN/2008.05.20, przedmiotu marketing dla zawodu technik handlowiec, nr 341 [03]/MEN/2009.02.03 i technik rachunkowości, nr 341[06]/SP/MEN 03.01.2000
Podręcznik zawiera treści dotyczące: badania rynku, organizacji marketingu, elementów marketingu-mix (kształtowanie i dystrybucję produktu, politykę cen, promocję) oraz przepisy prawne regulujące działania marketingowe, a także słowniczek pojęć.
Podręcznik może być wykorzystany również w kształceniu technika handlowca i technika rachunkowości.
zapraszamy do naszych sklepów allegro
książki - e-avalon
zabawki - e-avalon-zabawki
|
sprzedawca:
Księgarnia Avalon.pl
Włodzimierz Konarski
ul. Kościuszki 2
23-200 Kraśnik
tel.: (081)[zasłonięte]825 30
email: [zasłonięte]@avalon.pl
NIP - 715[zasłonięte]000-02
REGON - 430[zasłonięte]650
Nr konta: 41 1240 [zasłonięte] 2[zasłonięte]3951110 [zasłonięte] 230504
|