- jeśli masz conajmniej 5 punktów w Allegro
- jeśli adres wysyłkowy jest taki sam
jak adres z ustawień Allegro - jeśli komentarze kupującego są tylko pozytywne
- jeśli wartość zamówienia (bez kosztów wysyłki) przekracza 20 zł
art220481Marketing Doświadczeń Od Doświadczeń Klienta Do Wizerunku Firmy - Iwona Skowronek [KSIĄŻKA]
Opis Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez: zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences) budowę emocjonalnych podstaw lojalności wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie Książka podejmuje nowatorskie i ważne zagadnienia współczesnego konkurowania firm. Dominuje w niej ujęcie marketingowe, jednak omawiane w aspekcie strategicznego zarządzania firmą. Problematyka tworzenia i zarządzania wizerunkiem firm oraz marketingu doświadczeń jest ważna i nowatorska. Książka jest bardzo potrzebna i skierowana do szerokiego grona odbiorców: studentów, nauczycieli akademickich oraz pracowników przedsiębiorstw, którzy tworzą lub mają wpływ na ich strategie. prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
stan produktu: Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
ilość nośników: [1xKSIĄŻKA] EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]56124 ISBN: [zasłonięte]978-8361-244-8
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego. |