warunki:
- jeśli masz conajmniej 5 punktów w Allegro
- jeśli adres wysyłkowy jest taki sam jak adres z ustawień Allegro
- jeśli komentarze kupującego są tylko pozytywne
- jeśli wartość zamówienia (bez kosztów wysyłki) przekracza 20 zł
Marketing Doświadczeń Od Doświadczeń Klienta Do Wizerunku Firmy - Iwona Skowronek [KSIĄŻKA]
autor: Iwona Skowronek
rok wydania: 2012
nośnik: KSIĄŻKA
okładka: broszurowa
ilość stron: 288
ISBN: [zasłonięte]978-8361-244-8
wymiary: 16.5 x 23.5 cm
Opis
Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez: zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences) budowę emocjonalnych podstaw lojalności wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie Książka podejmuje nowatorskie i ważne zagadnienia współczesnego konkurowania firm. Dominuje w niej ujęcie marketingowe, jednak omawiane w aspekcie strategicznego zarządzania firmą. Problematyka tworzenia i zarządzania wizerunkiem firm oraz marketingu doświadczeń jest ważna i nowatorska. Książka jest bardzo potrzebna i skierowana do szerokiego grona odbiorców: studentów, nauczycieli akademickich oraz pracowników przedsiębiorstw, którzy tworzą lub mają wpływ na ich strategie. prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
stan produktu: Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
Dane kontaktowe
email: [zasłonięte]@dvdmax.pl
tel.: +48 63 [zasłonięte] 85 | +48 63 [zasłonięte] 77
poniedziałek - piątek od 9:00 do 17:00
UWAGA!
Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
|