Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing dla studentów kierunków technicznych

15-10-2014, 16:07
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 55 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4610330071
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 3   
Koniec: 15-10-2014 16:04:26

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Marketing dla studentów kierunków technicznych
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64449
Wymiar: 16.5x24.0cm
Nr wydania: 2
Seria: -
Ilość stron: 483
Ocena: -
Waga: 0,67 kg
Indeks: 623[zasłonięte]01549KS
Rok wydania: 2013
Autor: Curtis Tony
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Wydawca: Wolters Kluwer

Opis książki

Język oryginału: angielski
Tytuł oryginału: Marketing for Engineers
W podręczniku przedstawiono wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
* współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
* elementy marketing-mix,
* główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.
Dzięki książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych,
Zobacz także...