Ulf Svensson, Bjorn Lunden
MARKETING DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIEBIORSTW
wyd. 5
cena: 27,50 zł
przesyłka: od 3,00 zł
wydawnictwo: BL INFO
rok wydania: 2014
ilość stron: 213
stan: książka nowa
Czy wiesz, jak skutecznie promować swoją firmę? Chcesz, aby Twoje produkty lepiej się sprzedawały, a klienci darzyli Twoją firmę zaufaniem? Sukces Twojej firmy zależy w dużej mierze od skutecznego marketingu. Ta książka podpowie Ci, co zrobić, aby Twoje działania marketingowe przynosiły wymierne efekty.MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych.Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.
Kontakt:
tel. 660-[zasłonięte]-418 lub 509-[zasłonięte]-226
e-mail: [zasłonięte]@wenedia.pl
1.Przy zakupie 2 lub więcej ksiażek wysyłkę realizujemy wyłącznie za pośrednictwem firm kurierskich.
2. Regulamin, zasady składania reklamacji o raz dokonywania zwrotów znajdują sie na stronie "o mnie".