Przedmiot aukcji:
MARKETING DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW WYD.2011
MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych. Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.
Autorzy: | BJÖRN LUNDÉN, ULF SVENSSON |
Format: | 15,5 x 22,5 cm |
Ilość stron: | 213 |
Ilość stron: | 211 |
ISBN: | [zasłonięte]978-83537-46-1 |
Oprawa: | broszurowa |
Rok wydania: | 2011 |
Wszystkie sprzedawane książki są NOWE prosto z hurtowni.
Po wygraniu aukcji wypełnij koniecznie "formularz opcji dostawy" do którego link otrzymasz w mailu od allegro o wygraniu aukcji lub na stronie po zakupie przez "Kup teraz" wybierz przycisk Płacę. Przyśpieszy to realizacje Twojego zamówienia. Brak jego wypełnienia może wydłużyć czas realizacji i wysyłki towaru.
Czas otrzymania przesyłki = czas realizacji/kompletacji zamówienia + czas dostawy
Szczegółowe informacje i regulamin na stronie"O MNIE".
!!! Oszczędzaj na kosztach wysyłki !!!
Koszt wysyłki kilku książek jest niewiele droższy od wysyłki jednej!
Kup więcej książek za wysyłkę zapłać tylko raz.
Szczegółowy cennik dostaw w zakładce "Dostawa i płatność".