Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing dla małych i średnich - ebook PDF

20-01-2012, 1:49
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 35.70 zł     
Użytkownik Virtualo
numer aukcji: 2046167336
Miejscowość Internet
Wyświetleń: 11   
Koniec: 20-01-2012 01:49:46
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Ebook - Książka PDF

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Björn Lundén, Ulf Svensson

Format:   Adobe Digital Editions  
Liczba stron:224
Rozmiar:2,8 MB
ISBN:[zasłonięte]978-83537-44-7
ISBN druk.:[zasłonięte]978-83537-46-1
Data wydania:30 Lipiec 2011
Wydawnictwo:BL Info Polska Sp. z o.o.
Kategoria:Sprzedaż
 
Darmowy fragment
Cena Virtualo: 35,67
Cena wersji druk.: 39,90 zł
Zabezpieczenie:Adobe Digital Editions
Użytkowanie:na 6 urządzeniach + 1/rok
Drukowanie:brak
Kopiowanie:brak

Opis

MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych.

Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.

Spis treści

  • O książce
  • Na początek trochę teorii
  • Marketing w małej firmie
  • Wizerunek i profil
  • Twoja pozycja na rynku
  • Jak się prezentujesz?
  • Odpowiednia cena
  • Dystrybucja
  • Insourcing
  • Etyka i środowisko pracy
  • Klienci i rynek
  • Kim jest twój klient
  • Znajdź odpowiedni segment rynku
  • Badania marketingowe
  • Troska o klienta
  • Reprezentacja
  • Opinie klientów
  • Jak wpływać na klientów
  • Planowanie, misja i strategia
  • Zaplanuj marketing firmy
  • Analiza SWOT
  • Strategia firmy
  • Koszty
  • Analiza postępów
  • Misja firmy
  • Marketing usług
  • Firma usługowa
  • Działania marketingowe
  • Promocja, czyli różne sposoby dotarcia do klientów
  • Efekt murawy
  • Public relations
  • Promocja sprzedaży
  • Reklama
  • Przygotowanie reklamy
  • Typografia
  • Pisanie tekstów reklamowych
  • Reklama i ogłoszenia w prasie
  • Wybór agencji reklamowej
  • Reklama zewnętrzna – plakaty
  • Radio i telewizja
  • Kilka innych sposobów na to, by było o tobie głośno
  • Marketing bezpośredni
  • Co składa się na marketing bezpośredni
  • Wysyłka bezpośrednia
  • Dobry list reklamowy
  • Baza adresowa
  • Kontroluj rezultaty wysyłki
  • Telemarketing
  • Wkładki (ang. inserts)
  • Marketing wewnętrzny
  • Pracownicy firmy i ich rola w działaniach marketingowych
  • Internet
  • Marketing internetowy
  • Twoja strona internetowa
  • www?
  • E-poczta
  • Ogłoszenia w Internecie
  • Co wolno, a czego nie wolno w Internecie
  • Przepisy prawne
  • Dozwolone i zabronione w marketingu
  • Przepisy podatkowe w reprezentacji i reklamie
  • Gdzie jeszcze szukać informacji?
  • Organizacje
  • Literatura
  • Skorowidz
Księgarnia Internetowa Virtualo

to nowoczesna księgarnia internetowa, która oferuje bezpieczny i szeroki dostęp do książek w formie cyfrowej (ebooki, audiobooki). Ich zakup i dostawa następuje tylko za pośrednictwem sieci Internet. Sprzedawane książki elektroniczne nie posiadają tradycyjnych nośników (papier, CD, DVD, itp.), są ekologiczne.

Oferowane w naszej księgarni książki są tańsze od tradycyjnych wydań do 90%. Koszty druku, tłoczenia płyt i transportu są wyeliminowane.

Nie czekasz na dostawę, produkty otrzymujesz zaraz po dokonaniu zapłaty.

Mamy nadzieję, że odkryjecie tu Państwo nowe oblicze swoich ulubionych książek.

Pomoc
tel.:+48 22 [zasłonięte] 27
(pn.-pt. 900-1700)
Po zakupie

Kwotę 35,67 zł prosimy przelać na nasze konto w RBS Bank 66 1670 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0040039 [zasłonięte] 914105.
W tytule przelewu należy umieścić numer aukcji oraz nick z allegro.

Klientom, którzy mają powyżej 6 punktów, czyli począwszy od oznaczenia gwiazdką: udostępniamy książkę bezpośrednio po licytacji (automat 24 godz., 7 dni w tyg.).

Książka będzie dostępna na stronie Virtualo.pl, poprzez zakładkę „Moja Biblioteka”. Login i hasło przesyłamy e-mailem. Książkę można pobrać w formacie PDF lub czytać ONLINE.

Oferowane przez nas książki są chronione prawem autorskim
i sprzedawane zgodnie z umową z wydawcą.

Zapraszamy do zakupu!

*Adobe Digital Editions jest bezpłatną aplikacją firmy Adobe umożliwiającą czytanie ebooków (PDF i EPUB) chronionych DRM. Wszystkie ebooki od Virtualo zabezpieczone są DRMem. Aby móc je odczytywać na dowolnym urządzeniu elektronicznym (komputerze, laptopie, czytniku itd.) należy pobrać ww. program ze strony Adobe.