| Ilość stron: 220 Wydanie: 2 Rok wydania: 2006 |
| Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak by odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów.
Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. | Książki nowe.
Drogi Kliencie! Do każdej następnej książki w zamówieniu doliczymy tylko 1,50 zł koszt wysyłki
|
| |
| Dotyczy danych do przelewu:
- koniecznie w tytule przelewu podaj Nick z Allegro i numer aukcji np. Kazio 13[zasłonięte]281 - jesli adres wysyłki jest inny niż podany na Allegro w tytule przelewu wpisz "zmiana adresu" np. Kazio 13[zasłonięte]281 zmiana adresu. Jednocześnie poinformuj drogą e-mail: [zasłonięte]@wp.pl o nowych danych adresu wysyłki
| Uwagi dotyczące wysyłki:
- jesteśmy legalnie działającą firmą - na życzenie wystawiamy faktury VAT - towar wysyłamy dobrze zapakowany po otrzymaniu pieniędzy - towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej - ksiązki wysyłamy do trzech dni od momentu zarejestrowania wpłaty na koncie - jeśli oczekujesz na książkę więcej niz 7 dni - poinformuj nas drogą e-mail: [zasłonięte]@wp.pl |
| Dane do przelewu:
Rafał Adamczyk ul. Hallera 26 44-200 Rybnik
ING Bank Śląski 79 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3440022 [zasłonięte] 542766 | | | | | | | | | | | | |