Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing dla MŚP - Bjorn Lunden, Ulf Svensson

28-01-2014, 16:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39.90 zł     
Użytkownik BLInfo
numer aukcji: 3884259691
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 4   
Koniec: 28-01-2014 16:18:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Data wydania: Lipiec 2011
Wydanie: 4
Ilość stron: 213
ISBN:[zasłonięte]978-83537-46-1

Marketing
dla małych i średnich przedsiębiorstw
39,90

Czy wiesz, jak skutecznie promować swoją firmę? Chcesz, aby Twoje produkty lepiej się sprzedawały, a klienci darzyli Twoją firmę zaufaniem? Sukces Twojej firmy zależy w dużej mierze od skutecznego marketingu. Ta książka podpowie Ci, co zrobić, aby Twoje działania marketingowe przynosiły wymierne efekty.

MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych.

Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.

Wybrane zagadnienia
  • Co to jest marketing i reklama?
  • Strategie marketingowe
  • Rozplanowanie prezentacji
  • Dobre reklamy i ogłoszenia reklamowe
  • Szata graficzna i typografia
  • Reklama bezpośrednia
  • Internet i marketing
  • Kultura, profil i image firmy
  • Telemarketing
  • Targi
  • Skuteczne public relations
  • Jak wybrać dobrą agencję reklamową?
  • Plan marketingowy
  • Marketing wewnętrzny
  • Troska o klienta
  • Badania marketingowe
  • Przepisy prawne
  • Zasady podatkowe
Autorzy
Björn Lundén

jest założycielem wydawnictw Björn Lundén Information AB w Szwecji oraz BL Info Polska. Jest autorem wielu poradników z zakresu podatków, zarządzania i prawa przeznaczonych głównie dla firm i przedsiębiorców.

Ulf Svensson

pracuje w centrali wydawnictwa BL w Szwecji. Jest ekspertem i doradcą podatkowym, szczególnie w zakresie podatku VAT w Unii Europejskiej i transakcji wewnątrzwspólnotowych, a także autorem wielu poradników z dziedziny rachunkowości i finansów w firmie.

 

Opinie czytelników i recenzje

tygodnik Wprost (nr 1183): "Jak założyć w małej firmie dobrą (i zgodnie z prawem!) stronę internetową, po co wydawać i tak niewielkie pieniądze na marketing, wydzwaniać do klientów czy raczej podrzucać im ulotki - o tym wszystkim traktuje MARKETING DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW autorstwa i Björna Lundén (wydawnictwo BL Info Polska). Poradnik w prosty sposób uzmysławia właścicielom małych i średnich firm, że reklama i dbałość o dobry wizerunek wśród klientów to nie „fanaberie”. Ciekawe przykłady i praktyczne porady (od prawnych po księgowe) pozwolą każdej firmie zaplanować skuteczną i niedrogą promocję."

Kontakt
Adres

BL Info Polska Sp. z o.o.
ul. Na Wzgórzu 15
80-296 Gdańsk

Dane kontaktowe

Tel.: +48 58 [zasłonięte] 64
Faks: +48 58 [zasłonięte] 65
E-mail: [zasłonięte]@blinfo.pl

Godziny pracy

Zapraszamy do kontaktu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 16:00.

Regulamin

Uprzejmie prosimy zapoznać się z naszym regulaminem, który znajduje się na stronie ‘o mnie’

zobacz
Formy płatności
PayU
Bank Nordea
Dostawa
Poczta Polska

Płatność z góry: 8zł
Płatność przy odbiorze: 12zł

Kurier UPS

Płatność z góry: 16zł
Płatność przy odbiorze: 22zł