Marketing – zwłaszcza relacji – źródłem sukcesu biur podróży!
Książka jest podręcznikiem akademickim zawierającym kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania biur podróży, a zwłaszcza wykorzystania w ich działalności reguł marketingowych. Autorki zasadniczy nacisk kładą na problematykę związaną z marketingiem relacji. Praca jest bogato ilustrowana materiałem graficznym i tabelarycznym. Treść teoretyczną uzupełniają liczne elementy dodatkowe, takie jak ćwiczenia, przykłady z praktyki, pytania i studia przypadków.
Adresatami publikacji są studenci uczelni wyższych na studiach licencjackich i magisterskich oraz podyplomowych i doktoranckich na kierunkach i specjalnościach związanych z turystyką. Ponadto książka jest kierowana również do praktyków gospodarczych – kadry zarządzającej i pracowników biur podróży, organizacji turystycznych, a także przedstawicieli samorządów terytorialnych oraz urzędników administracji publicznej odpowiedzialnych za kształtowanie polityki turystycznej.
„Podjęcie przez Autorki przygotowania tego opracowania odpowiada potrzebom rynku wydawniczego, a docelowo podręcznik będzie źródłem dydaktycznym na kierunkach i specjalnościach turystycznych na uczelniach publicznych i prywatnych. Rozdziały są ilustrowane przykładami, które z jednej strony wskazują na głęboką wiedzę Autorek, z drugiej świadczą o wysokim poziomie merytorycznym i z pewnością z powodzeniem będą wykorzystane w procesie dydaktycznym”.
Prof. dr hab. Aleksander Panasiuk Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego