Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing Bezpośredni Koncepcja Zarządzanie.

28-02-2012, 15:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 62.40 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2030967149
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 31-01-2012 14:49:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Marketing Bezpośredni Koncepcja Zarządzanie Instrumenty
Mariusz Trojanowski

Marketing Bezpośredni Koncepcja Zarządzanie Instrumenty
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-1821-5
  • liczba stron: 444
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: pwe
  • Wymiary: 160 x 235 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]009-09
  • Opis

    Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach:

    • koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego;
    • strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego;
    • narzędziowo-operacyjnym - opis narzędzi marketingu bezpośredniego, takich jak: medialna reklama zwrotnego odzewu, przesyłki pocztowe, sprzedaż katalogowa, telemarketing i narzędzia internetowe, służących komunikacji, sprzedaży i budowaniu relacji z klientami.
    Treść książki urozmaicają przykłady z praktyki, pokazujące zastosowanie marketingu bezpośredniego (elementów strategicznych i narzędziowych) w warunkach polskich. Dodatkowym elementem książki są aneksy, w których m.in. przedstawiono wyniki badań własnych autora na temat postaw nabywców indywidualnych wobec marketingu bezpośredniego.
    Książkę warto polecić studentom uczelni ekonomicznych i innych uczelni wyższych kształcących się na kierunkach zarządzanie, marketing i komunikacja; a także menedżerom i praktykom gospodarczym odpowiadającym za działania marketingowe w organizacji.

    Spis treści:
    Wstęp
    CZĘŚĆ 1. PODSTAWY KONCEPCYJNE MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO
    1. Istota i reguły marketingu bezpośredniego
    1.1. Mity na temat marketingu bezpośredniego
    1.1.1. Marketing bezpośredni a marketing BTL
    1.1.2. Marketing bezpośredni a reklama pocztowa
    1.1.3. Marketing bezpośredni a sprzedaż wysyłkowa
    1.2. Ewolucja znaczeniowa pojęcia marketingu bezpośredniego
    1.2.1. Marketing bezpośredni jako kanał dystrybucji
    1.2.2. Marketing bezpośredni jako forma promocji firmy i jej produktów
    1.2.3. Marketing bezpośredni oparty na rozszerzonym użyciu baz danych jako nowa koncepcja marketingu
    1.3. Marketing bezpośredni - ujęcie współczesne
    1.4. Filozofia małych firm jako podstawa marketingu bezpośredniego
    1.5. Modele zastosowania marketingu bezpośredniego w praktyce rynkowej
    1.5.1. Model strategiczny pełnozakresowy (model A)
    1.5.2. Model strategiczny niepełnozakresowy (model B)
    1.5.3. Model taktyczny selektywny (model C)
    1.5.4. Model taktyczny masowy (model D - prymitywny)
    1.6. Marketing bezpośredni a marketing relacji i Customer Relationship Marketing (CRM)
    1.7. Znaczenie marketingu bezpośredniego w praktyce rynkowej
    1.7.1. Wydatki na marketing bezpośredni
    1.7.2. Sprzedaż w systemie marketingu bezpośredniego
    1.8. Proces zarządzania marketingiem bezpośrednim
    Przykład z praktyki: Samlerhuset Group - Skarbnica Narodowa
    Marketing bezpośredni jako model działania firmy
    2. Baza danych
    2.1. Kluczowe pojęcia
    2.2. Rodzaje danych
    2.2.1. Dane personalne
    2.2.2. Dane transakcyjne
    2.2.3. Dane komunikacyjne
    2.3. Budowa architektury systemu bazy danych
    2.3.1. Rola i zastosowanie bazy danych
    2.3.2. Użytkownicy bazy danych w firmie
    2.3.3. Format karty klienta
    2.3.4. Źródła danych
    2.3.5. Sposoby pozyskiwania danych
    2.3.6. Wejścia danych do systemu bazy
    2.3.7. Zarządzanie bazą danych
    Przykład z praktyki: Nestle Polska - Nestle Nutrition
    Budowa bazy danych (za zgodą Nestle Nutrition)
    CZĘŚĆ 2. ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM BEZPOŚREDNIM
    3. Analizy marketingowe oparte na bazach danych
    3.1. Analizy zachowań zakupowych klientów
    3.2. Analiza wartości życiowej klientów
    3.2.1. Istota modelu wartości życiowej klientów
    3.2.2. Sposoby kalkulacji wartości życiowej klientów
    3.3. Analiza segmentacyjna
    3.4. Zgłębianie danych o klientach
    3.4.1. Zależności między zachowaniami klientów
    3.4.2. Segmentacja klientów
    3.4.3. Modele predykcyjne (scoringowe)
    3.5. Zewnętrzne bazy danych
    Przykład z praktyki: Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce
    Model scoringowy (za zgodą Acxiom Polska)
    4. Planowanie strategii w marketingu bezpośrednim
    4.1. Istota strategii marketingu bezpośredniego
    4.2. Relacje między celami marketingowymi
    4.3. Cele marketingu bezpośredniego
    4.4. Wyznaczanie grup docelowych działań marketingu bezpośredniego
    4.5. Marketing-mix w marketingu bezpośrednim
    4.5.1. Podejście segmentacyjne a podejście zindywidualizowane
    4.5.2. Indywidualizacja marketingu-mix
    4.6. Programy zdobywania nowych nabywców
    4.7. Programy działania dla zdobytych klientów - budowa lojalności klientów
    4.7.1. Znaczenie lojalności klientów
    4.7.2. Istota lojalności klientów
    4.7.3. Działania marketingowe ukierunkowane na tworzenie lojalności
    4.8. Narzędzia marketingu bezpośredniego
    4.8.1. Ogólna charakterystyka narzędzi marketingu bezpośredniego
    4.8.2. Klasyfikacja narzędzi marketingu bezpośredniego
    4.8.3. Kryteria doboru narzędzi marketingu bezpośredniego
    4.9. Budżet marketingu bezpośredniego
    Przykład z praktyki: Wilo Polska
    Planowanie strategii marketingu bezpośredniego (za zgodą Wilo Polska sp. z o.o.)
    5. Realizacja działań marketingu bezpośredniego
    5.1. Programy realizacji strategii marketingu bezpośredniego
    5.2. Kreacja przekazu komunikacyjnego w marketingu bezpośrednim
    5.2.1. Mechanizm oddziaływania komunikatu marketingowego na klientów
    5.2.2. Budowa przekazu w marketingu bezpośrednim
    5.2.3. Szybka ocena kreacji komunikatu marketingu bezpośredniego
    5.2.4. Zasady pracy copywritera tworzącego przekaz marketingu bezpośredniego
    5.3. Obsługa odpowiedzi nabywców
    5.3.1. Proces obsługi odpowiedzi nabywców
    5.3.2. Potrzeba podejścia marketingowego
    5.4. Organizacja marketingu bezpośredniego
    5.4.1. Marketing bezpośredni funkcjonujący dzięki własnym strukturom a outsourcing usług agencji zewnętrznych
    5.4.2. Marketing bezpośredni w strukturze organizacyjnej firmy
    5.4.3. Współpraca z zewnętrznymi agencjami usług marketingu bezpośredniego (outsourcing)
    Przykład z praktyki: IBM Polska
    Kreacja w kampanii marketingu bezpośredniego
    6. Kontrola i pomiar efektywności marketingu bezpośredniego
    6.1. Skuteczność a efektywność
    6.2. Organizacja pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego
    6.3. Nakłady i efekty w działaniach marketingowych
    6.3.1. Nakłady na marketing bezpośredni
    6.3.2. Efekty działania marketingu bezpośredniego
    6.4. Wartość życiowa klienta w pomiarze efektywności
    6.5. Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie stałych a zwrot z inwestycji marketingowej
    6.6. Sposoby pomiaru działań marketingowych
    6.7. Testowanie jako podstawa poprawy efektywności działań marketingu bezpośredniego
    6.7.1. Rodzaje i cele testów
    6.7.2. Testowane zmienne
    6.7.3. Dobór grupy do testu
    Przykład z praktyki: Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
    Pomiar efektywności działań marketingu bezpośredniego (za zgodą Wydawnictwa Wiedza i Praktyka)
    CZĘŚĆ 3. INSTRUMENTY MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO
    7. Reklama zwrotnego odzewu
    7.1. Istota reklamy zwrotnego odzewu i jej rodzaje
    7.1.1. Reklama inicjująca (akwizycyjna)
    7.1.2. Reklama sprzedażowa
    7.2. Zalety i wady reklamy zwrotnego odzewu
    7.3. Dobór mediów reklamy zwrotnego odzewu
    7.3.1. Łatwość generowania odpowiedzi zwrotnej
    7.3.2. Ilość informacji, jakie można przekazać
    7.3.3. Selektywność definiowania odbiorców komunikatu
    7.3.4. Siła wpływu na odbiorców i wywoływania ich reakcji zwrotnej
    7.3.5. Efektywność medium reklamowego
    7.4. Telesprzedaż
    7.4.1. Rodzaje projekcji telesprzedażowych
    7.4.2. Emisje telesprzedażowe w Polsce
    7.4.3. Zalety i wady telesprzedaży
    7.4.4. Podstawowe zasady i decyzje telesprzedażowe
    7.5. Pomiar efektów reklamy zwrotnego odzewu
    Przykład z praktyki: Towarzystwo ubezpieczeniowe Liberty Mutual - Liberty Direct
    Reklama zwrotnego odzewu - kreacja i dobór mediów (za zgodą Liberty Direct Mutual)
    8. Przesyłka pocztowa
    8.1. Przesyłka pocztowa jako narzędzie marketingu bezpośredniego
    8.2. Funkcje i zastosowania przesyłki pocztowej
    8.3. Zalety i wady przesyłki pocztowej
    8.4. Planowanie i organizacja kampanii przesyłki pocztowej
    8.5. Pakiet wysyłkowy
    8.5.1. Koperta zewnętrzna
    8.5.2. List przewodni
    8.5.3. Materiał informacyjno-promocyjny
    8.5.4. Karta zwrotna
    Przykład z praktyki: Goodyear Dunlop Tires Polska
    Kampania wysyłki pocztowej w celu pozyskania nowych klubowiczów
    9. Katalog sprzedaży wysyłkowej
    9.1. Definicja i rodzaje katalogów
    9.2. Zalety i wady katalogu
    9.2.1. Zalety i wady katalogu dla firm
    9.2.2. Zalety i wady katalogu dla nabywców
    9.3. Fundamentalne (cechy) zasady użycia katalogu sprzedaży wysyłkowej
    9.4. Projektowanie katalogu sprzedaży wysyłkowej
    9.4.1. Wielkość katalogu
    9.4.2. Ułożenie produktów
    9.4.3. Szata graficzna
    9.4.4. Teksty katalogowe
    9.4.5. Formularz zamówienia
    9.5. Promocja i dystrybucja katalogu
    9.6. Analiza rezultatów użycia katalogu wysyłkowego
    Przykład z praktyki: Bertelsmann Media - Klub Świat Książki
    Wykorzystanie katalogu w promocji i sprzedaży książek (za zgodą Bertelsmann Media)
    10. Telemarketing
    10.1. Określenie telemarketingu i jego rodzaje
    10.2. Funkcje i zastosowania telemarketingu
    10.2.1. Sprzedaż przez telefon (telesprzedaż)
    10.2.2. Obsługa klientów
    10.2.3. Gromadzenie i weryfikowanie danych o potencjonalnych nabywcach
    10.2.4. Informowanie otoczenia o swoich działaniach
    10.2.5. Selekcjonowanie nabywców
    10.2.6. Umówienie wizyty przedstawiciela handlowego
    10.2.7. Prowadzenie badań marketingowych (wywiad telefoniczny)
    10.2.8. Zwiększenie efektywności innych instrumentów marketingu bezpośredniego
    10.3. Zalety i wady telemarketingu
    10.4. Planowanie i organizacja akcji telemarketingowej
    10.4.1. Telemarketerzy
    10.4.2. Teleskrypty rozmów telefonicznych
    10.4.3. Telezasady komunikacji
    10.4.4. Telesprzęt
    10.5. Zasady wykorzystania i prowadzenia infolinii
    10.5.1. Określenie infolinii
    10.5.2. Przeznaczenie infolinii
    10.5.3. Uruchomienie infolinii
    10.6. Marketing mobilny (przesyłki telefoniczne)
    10.6.1. Podstawowe narzędzia marketingu mobilnego
    10.6.2. Techniki marketingu mobilnego
    10.6.3. Cechy marketingu mobilnego
    Przykład z praktyki: Towarzystwo ubezpieczeniowe Amplico AIG Life i Bank PKO BP
    Telemarketing w sprzedaży ubezpieczeń (za zgodą Amplico AIG Life i PKO BP)
    11. Marketing bezpośredni w Internecie
    11.1. Charakterystyka narzędzi marketingu bezpośredniego w Internecie
    11.1.1. Cechy Internetu jako medium komunikacji marketingowej
    11.1.2. Klasyfikacja narzędzi marketingu bezpośredniego w Internecie
    11.2. Marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEM)
    11.3. Optymalizacja wyników wyszukiwania (SEO)
    11.4. Programy partnerskie (afiliacyjne)
    11.5. Reklama odsłonowa (graficzna) w serwisie WWW
    11.6. E-mailing - wysyłka poczty elektronicznej
    11.6.1. Rodzaje wysyłek e-mailingowych
    11.6.2. Zalety i ograniczenia e-mailingu
    11.6.3. Zasady projektowania wysyłek e-mailingowych
    11.7. Personalizowane strony WWW
    11.7.1. Istota personalizacji stron WWW
    11.7.2. Metody pozyskiwania informacji o odbiorcy
    11.7.3. Zalety i wady personalizowanych stron www
    11.8. Handel wirtualny (e-commerce)
    11.8.1. Internetowe katalogi produktów
    11.8.2. Sklepy internetowe
    11.8.3. Kategorie sklepów internetowych
    Przykład z praktyki: Egmont Polska
    E-mailing nakłaniający do wejścia do Klubu i zakupu produktów
    Aneks 1. Etyka i odpowiedzialność społeczna w marketingu bezpośrednim
    Aneks 2. Kształtowanie się postaw nabywców wobec marketingu
    bezpośredniego w Polsce w latach 1[zasłonięte]998-20 (badanie własne)
    Aneks 3. Kwestionariusz ankiety do badania postaw konsumentów
    wobec sprzedaży w systemie marketingu bezpośredniego
    (sprzedaży wysyłkowej)
    Zakończenie
    Bibliografia
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa