Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING BEZ TABU - Richard Hall [NOWA]

04-03-2012, 12:57
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 29.90 zł     
Użytkownik RapaNui_shop
numer aukcji: 2099436367
Miejscowość Kraków
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 12   
Koniec: 04-03-2012 21:58:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wszystkie aukcje | Komentarze | Strona "O mnie" | Wyślij wiadomość | Dodaj do ulubionych
RAPA NUI
Książki dla Ciebie
MARKETING BEZ TABU - Richard Hall [NOWA]

Współczesny marketing to bardziej sztuka niż nauka, ale nadal żeby odnieść sukces w tej dziedzinie, potrzeba odpowiednich umiejętności i znajomości konkretnych technik. Napisany lekkim stylem błyskotliwy i praktyczny poradnik Richarda Halla odkryje przez tobą sekrety skutecznego marketingu. Skierowany jest głównie do osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki w tej branży, natomiast bardziej doświadczonym pomoże ugruntować wiedzę oraz dostarczy wielu inspiracji.

Dzięki poradnikowi dowiesz się, jak tworzyć silną i rozpoznawalną markę, gdzie i w jaki sposób efektywnie się reklamować, na czym polega skuteczny PR czy sponsoring oraz jak właściwie przeprowadzać badania marketingowe. Zrozumiesz zasady, na jakich opierają się różne rodzaje marketingu (m.in. bezpośredni, eksperymentalny czy szeptany) oraz poznasz krok po kroku proces tworzenia i realizacji kampanii marketingowej.
Dowiesz się również, jakie umiejętności czy cechy potrzebne są w planowaniu kariery w marketingu. Nauczysz się skutecznie docierać do wybranej grupy docelowej, przyciągać uwagę klientów i sprawiać, że będą do ciebie z przyjemnością wracali.

Dlaczego poradnik trafia w SAMO SEDNO?
– uczy najważniejszych zasad obowiązujących w marketingu i ich zastosowania w praktyce
– zawiera liczne przykłady udanych kampanii, sloganów, skutecznych działań PR, które inspirują i pozwalają uczyć się od najlepszych
– pokazuje, jak stworzyć dobry plan marketingowy i z sukcesem go zrealizować
– uczy rozpoznawać potrzeby klientów i wybierać najlepszą metodę dotarcia do nich

Oprawa: Miękka
Format: 14.5x21.0cm
Ilość stron: 328
Wydanie: 1
Rok wydania: 2011



Wysyłka

Przesyłki wysyłamy Pocztą Polską i Firmą Kurierską "Siódemka" w 24 godziny.

Odbiory osobiste

Tymczasowo nie prowadzimy odbiorów osobistych! Ewentualnie po wcześniejszym umówieniu.

E-mail i nr konta

[zasłonięte]@gmail.com.
BRE BANK SA 40 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 739300

Wszystkie prawa zastrzeżone - kopiowanie szablonu, treści aukcji i zdjęć zabronione.