|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia
stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288
504 029
187 [zasłonięte]@tlen.pl |
|
|
|
Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3
dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM,
Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob
10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym
proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.
|
|
|
|
Wpłata na konto
Pobranie
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki
doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
| |
Marketing bez tabu czyli jak to
robią najlepsi Poznaj zasady skutecznego marketingu. Ucz się od
najlepszych! Hall Richard
Wydawnictwo:
Edgard ISBN: 978-83-[zasłonięte]-8253-5 Format:
14.5x21.0cm Ilość stron: 328 Oprawa:
Miękka Wydanie: 1, 2011 r.
Opis: Współczesny
marketing to bardziej sztuka niż nauka, ale nadal żeby odnieść
sukces w tej dziedzinie, potrzeba odpowiednich umiejętności i
znajomości konkretnych technik. Napisany lekkim stylem błyskotliwy i
praktyczny poradnik Richarda Halla odkryje przez tobą sekrety
skutecznego marketingu. Skierowany jest głównie do osób, które
dopiero stawiają pierwsze kroki w tej branży, natomiast bardziej
doświadczonym pomoże ugruntować wiedzę oraz dostarczy wielu
inspiracji.
Dzięki poradnikowi dowiesz się,
jak tworzyć silną i rozpoznawalną markę, gdzie i w jaki sposób
efektywnie się reklamować, na czym polega skuteczny PR czy
sponsoring oraz jak właściwie przeprowadzać badania marketingowe.
Zrozumiesz zasady, na jakich opierają się różne rodzaje marketingu
(m.in. bezpośredni, eksperymentalny czy szeptany) oraz poznasz krok
po kroku proces tworzenia i realizacji kampanii
marketingowej. Dowiesz się również, jakie umiejętności czy cechy
potrzebne są w planowaniu kariery w marketingu. Nauczysz się
skutecznie docierać do wybranej grupy docelowej, przyciągać uwagę
klientów i sprawiać, że będą do ciebie z przyjemnością
wracali.
Dlaczego poradnik trafia w SAMO
SEDNO? – uczy najważniejszych zasad obowiązujących w marketingu i
ich zastosowania w praktyce – zawiera liczne przykłady udanych
kampanii, sloganów, skutecznych działań PR, które inspirują i
pozwalają uczyć się od najlepszych – pokazuje, jak stworzyć dobry
plan marketingowy i z sukcesem go zrealizować – uczy rozpoznawać
potrzeby klientów i wybierać najlepszą metodę dotarcia do
nich
|
|