Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi
Autor: Richard Hall Wydawca: Edgard ISBN:[zasłonięte]978-83482-53-5 Rok wydania: 2011 Ilość stron: 326 Oprawa: miękka Format: 15 x 21
Wysyłka w ciągu 3-5 dni
Seria: Samo Sedno EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]24825
Współczesny marketing to bardziej sztuka niż nauka, ale nadal żeby odnieść sukces w tej dziedzinie, potrzeba odpowiednich umiejętności i znajomości konkretnych technik. Napisany lekkim stylem błyskotliwy i praktyczny poradnik Richarda Halla odkryje przez tobą sekrety skutecznego marketingu. Skierowany jest głównie do osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki w tej branży, natomiast bardziej doświadczonym pomoże ugruntować wiedzę oraz dostarczy wielu inspiracji.
Dzięki poradnikowi dowiesz się, jak tworzyć silną i rozpoznawalną markę, gdzie i w jaki sposób efektywnie się reklamować, na czym polega skuteczny PR czy sponsoring oraz jak właściwie przeprowadzać badania marketingowe. Zrozumiesz zasady, na jakich opierają się różne rodzaje marketingu (m.in. bezpośredni, eksperymentalny czy szeptany) oraz poznasz krok po kroku proces tworzenia i realizacji kampanii marketingowej.
Dowiesz się również, jakie umiejętności czy cechy potrzebne są w planowaniu kariery w marketingu. Nauczysz się skutecznie docierać do wybranej grupy docelowej, przyciągać uwagę klientów i sprawiać, że będą do ciebie z przyjemnością wracali.
Dlaczego poradnik trafia w SAMO SEDNO? – uczy najważniejszych zasad obowiązujących w marketingu i ich zastosowania w praktyce – zawiera liczne przykłady udanych kampanii, sloganów, skutecznych działań PR, które inspirują i pozwalają uczyć się od najlepszych – pokazuje, jak stworzyć dobry plan marketingowy i z sukcesem go zrealizować – uczy rozpoznawać potrzeby klientów i wybierać najlepszą metodę dotarcia do nich
O autorze:
Richard Hall – znawca i pasjonat marketingu. Obecnie związany z Euro RSCG – jedną z największych globalnych sieci agencji reklamowych. Zarządza kilkoma firmami, wspiera organizacje charytatywne, jest autorem książek z dziedziny biznesu oraz rozwoju zawodowego. Twierdzi, że marketing, będący nie tylko dyscypliną naukową, lecz także swego rodzaju sztuką, jeszcze nigdy nie odgrywał tak istotnej roli jak dziś.
Spis treści
Część 1. Porozmawiajmy o marketingu. Psychologia, historia i alchemia 1. Wprowadzenie do skutecznego marketingu 2. Czy ty także możesz zostać marketingowcem? 3. Marketingowe pole bitwy – wczoraj, dziś i jutro 4. O markach i skutecznej promocji – jak to wszystko działa?
Część 2. Panie i panowie, do ręki broń! 5. Reklama, czyli jak się skutecznie promować 6. Sekrety dobrej reklamy 7. Gdzie się reklamować, aby zwrócić na siebie uwagę konsumenta? 8. PR – wyłóż kawę na ławę 9. Sponsoring – życie na krawędzi 10. Wygląd ma znaczenie! 11. Marketing bezpośredni – świat, w którym liczy się efekt 12. Marketing relacyjny – rola ludzi w reklamie 13. Marketing eksperymentalny – rola zmysłów w świecie reklamy 14. Marketing szeptany – kiedy wszyscy zaczynają o tobie mówić 15. Marketing wirtualny – i nic już nie będzie takie samo 16. Branded entertainment – reklama w programie telewizyjnym (oraz inne zwariowane pomysły)
Część 3. Opracowywanie i realizowanie planów marketingowych 17. Tworzenie kampanii marketingowej – pierwsze kroki 18. Dopracowujemy cele i komunikaty, kreujemy nastrój i nastawienie 19. Jak napisać dobry plan marketingowy? 20. Współpraca z dostawcami, agencjami i ludźmi reklamy 21. 10 sposobów zarządzania kampanią marketingową
Część 4. Strategia, kreatywność i ogólny kontekst 22. Przykro nam – budżet został okrojony 23. Sztuka kreatywnego myślenia 24. Jak przeprowadzić inspirujące warsztaty marketingowe? 25. Rola badań marketingowych w budowaniu skutecznego planu marketingowego 26. Dziś ważne jest wszystko
Część 5. Podsumowanie. Dlaczego marketing ma znaczenie? 27. Najważniejsze punkty 28. Przeczytaj i zobacz
|