Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie nr 2(3)
Red.Zbiorowa Format B-5 stron -232
SPIS TREŚCI
S. Wilmańska-Sosnowska, „Relacje z klientami w kreowaniu rynkowej wartości przedsiębiorstwa”
K. Mierzwińska, „Orientacja na klienta w działalności współczesnego banku”
I. Witczak, „Sprzedaż osobista i jej wpływ na decyzje nabywcze konsumenta”
J. Zrobek, „Możliwości aplikacji marketingu terytorialnego w rozwoju obszarów wiejskich”
M. Andrychowicz, „Marka w kształtowaniu lojalności młodych konsumentów na rynku odzieży”
M. Kowalczyk, „System informacji marketingowej w przedsiębiorstwach komunikacji samochodowej województwa łódzkiego”
D. Kałuża, J. Damińska, „Najważniejsze przemiany rynku pracy w Polsce w latach 1980 – 2003”
K. Szymańska, „Projekt „rotacja pracy” szansą dla wzrostu konkurencyjności opartej na wiedzy i przedsiębiorczości”
S. Częszczyk-Janicka, „Programy „praca – życie” – korzyści i ryzyko ich stosowania”
J. Fila, „Możliwości i uwarunkowania finansowania innowacji w małych i średnich przedsiębiorstwach”
R. Lisowska, „Małe i średnie przedsiębiorstwa a zjawisko marginalizacji”
J. Ropęga, „Wpływ zachowań przedsiębiorczych na tworzenie klastrów skupiających firmy sektora MSP”
J. Twardowski , „Administracyjne bariery rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce”
T. Zalega , „Problem ubóstwa w Polsce”
J. Damińska, I. Kołodziejczyk-Olczak, R. Lisowska , „Gospodarka oparta na wiedzy – kierunki zmian edukacji w Polsce”
D. Zaborowska, „Rolnictwo ekologiczne w Polsce przed i po wejściu do Unii Europejskiej”
W. Luciński, „Znaczenie inwestycji typu private equity w polskiej gospodarce”
L. Włodarska-Zoła, „Metodyka pierwszej oferty publicznej”
S. Wilmańska-Sosnowska, „Urszula Kałążna-Drewińska, „Negocjacje w biznesie. Kluczowe problemy”
|