Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing B2B w praktyce gospodarczej

28-02-2012, 15:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49.70 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2031724324
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 31-01-2012 19:51:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Marketing B2B w praktyce gospodarczej
Artur Olczak, Maciej Urbaniak

Marketing B2B w praktyce gospodarczej
Dodatkowe informacje

  • ISBN:83-7251-585-9
  • liczba stron: 302
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Wymiary: 160 x 230 mm
  • Rok wydania: 2005
  • Opis

    Publikacja składa się z ośmiu rozdziałów. Dwa pierwsze rozdziały zostały poświęcone procesom relacji zachodzących pomiędzy podmiotami działającymi na omawianym rynku, takim jak kształtowanie się więzi partnerskich, złożoność problemów związanych z podejmowaniem decyzji zakupu. W kolejnych rozdziałach zaprezentowano specyfikę wykorzystania elementów marketingu-mix oraz dostawców oferujących produkty nabywcom instytucjonalnym. Szczególną uwagę zwrócono w tych rozważaniach na rolę marki, która nie zawsze jest dostatecznie doceniana na rynku przedsiębiorstw, jak na rynku dóbr konsumpcyjnych. Ostatni rozdział został poświęcony zaprezentowaniu przykładów strategii realizowanych na rynku B2B.
    "Książka stanowi interesujące studium z zakresu marketingu relacji na rynku B2B. Na tle dotychczasowych publikacji odznacza się dobrze przemyślanym wsparciem, każdego z podjętych wątków, przykładami zaczerpniętymi z praktyki gospodarczej. Pozwala to czytelnikom wiązać bezpośrednio zagadnienia teoretyczne z ich wykorzystaniem.
    Myślę, że książka znajdzie wielu czytelników zwłaszcza wśród studentów zarządzania, a także słuchaczy studiów podyplomowych. Będzie ona także bardzo pomocna dla osób z praktyki gospodarczej."
    prof. zw. dr hab. Jadwiga Szymczak, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu

    Spis treści:
    Spis treści (skrócony):
    Wstęp
    Rozdział 1. Zarządzanie relacjami z klientem na rynku B2B
    1.1. Relacje partnerskie na rynku B2B
    1.2. Marketing partnerski pomiędzy dostawcami a klientami
    1.3. Marketing relacji a koncepcja CRM na rynku B2B
    1.4. Wykorzystanie segmentacji w zarządzaniu relacjami z klientami na rynku B2B
    1.5. Zarządzanie relacjami z interesariuszami (SRM - Stakeholders Relationship Management)
    Rozdział 2. Decyzje zakupu i sprzedaży na rynku B2B
    2.1. Współpraca handlowa partnerów na rynku B2B
    2.2. Negocjacje handlowe pomiędzy partnerami
    2.3. Uwarunkowania rynkowe a pozycja konkurencyjna w transakcjach na rynku B2B
    2.4. Proces decyzyjny i sytuacje zakupu na rynku B2B
    2.5. Rola uczestników centrum zakupu w procesie decyzyjnym zakupu na rynku B2B
    Rozdział 3. Działania promocyjne na rynku B2B
    3.1. Rola komunikacji na rynku B2B
    3.2. Istota promotion-mix na rynku B2B
    3.3. Sprzedaż bezpośrednia na rynku B2B
    3.4. Reklama na rynku B2B
    3.5. Promocja sprzedaży na rynku B2B
    3.6. Public relations na rynku B2B
    Rozdział 4. Zarządzanie produktem na rynku B2B
    4.1. Złożoność produktów oferowanych na rynku B2B
    4.2. Zarządzanie produktem w marketingu B2B
    4.3. Jakość techniczna produktu
    4.4. Innowacje produktowe na rynku B2B
    4.5. Strategie innowacji produktowych
    4.6. Strategie wprowadzania na rynek B2B produktów wysokiej techniki
    Rozdział 5. Marka na rynku B2B
    5.1. Rola marki i kształtowania jej wizerunku na rynku B2B
    5.2. Wartość marki na rynku B2B
    5.3. Strategie marki na rynku B2B
    5.4. Rola marki w podejmowaniu decyzji przez nabywcę na rynku B2B
    Rozdział 6. Zarządzanie dystrybucją na rynku B2B
    6.1. Zakres działań związanych z dystrybucją na rynku B2B
    6.2. Uczestnicy kanałów dystrybucji na rynku B2B
    6.3. Determinanty wyboru kanałów dystrybucji
    6.4. Działania serwisowe dystrybutorów
    6.5. Zarządzanie logistyczne w kanałach dystrybucji na rynku B2B
    Rozdział 7. Zarządzanie polityką cenową na rynku B2B
    7.1. Rola ceny na rynku B2B
    7.2. Strategie cenowe
    7.3. Kształtowanie cen na rynkach zorganizowanych
    7.4. Formy finansowania transakcji wykorzystywane na rynku B2B
    Rozdział 8. Studia przypadków - przykłady działań marketingowych firm na rynku B2B w Polsce
    8.1. Aqua Polska spółka z o.o.
    8.2. Hutmen SA
    8.3. Huta im T. Sendzimira SA
    8.4. MAWOS i NIBCO Inc.
    8.5. VAILLANT SA
    Litaratura
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa