Kto jeszcze chce wiedzieć w jaki sposób
małym kosztem zwiększać zyski firmy?
Potęga firmy niekoniecznie musi być synonimem wielkiego majątku i rozległej strefy wpływów.
Sukces i zysk nie są wyłącznie domenami wielkich koncernów i korporacji.
Zgodnie z prawem natury, w konfrontacji z gigantami mniejsze organizmy hartują się i stają się niepokonane.
Pamiętasz, jak 60 milionów lat temu wyginęły dinozaury, a przetrwały tylko małe i średnie zwierzaki?
Świat należy do małych i średnich firm.
Niewidzialna ręka rynku nie popiera monopolistów ani wielkich firm, które spoczęły na laurach.
Popiera najbardziej kreatywnych i odważnych, którzy chcą się rozwijać i realizować swoje marzenia.
Popiera ludzi gotowych postawić wszystko na jedną kartę i z podniesioną głową iść przez świat.
Kreatywność, samozaparcie i pasja, umiejętność inteligentnego poruszania się po panującym systemie oraz korzystanie z wszelkich jego możliwości w oparciu o wyczucie i spryt to fundamenty Marketingu Alternatywnego.
Alternatywę od zwykłego wyboru odróżnia to, że wszystkie jej warianty okazują się korzystne. Alternatywa to innowacja. Alternatywa to nowe spojrzenie, nowa perspektywa. Alternatywa to XXI wiek. Stąd właśnie Marketing Alternatywny.
A zaczęło się dawno temu od aktu rebelii wobec monopolu. Zryw podnieśli marketingowi partyzanci, którzy pośród przegniłego systemu wielkich korporacji dostrzegli nowe perspektywy. Zaczęła się wielka batalia o klienta, owocująca niekończącym się doskonaleniem swojej oferty i podnoszeniem jakości usług. Rozpoczęła się wielka rynkowa gra na korzyść całego społeczeństwa.
Po latach królowania odciętych od świata ludzi o wyobraźni czysto analitycznej, do głosu doszli ludzie z wyobraźnią syntetyczną, pełni entuzjazmu wyznawcy metod alternatywnych - PUBLIC RELATIONS, MARKETINGU PARTYZANCKIEGO, MARKETINGU SZEPTANEGO, KREATYWNEJ I NIEKOWENCJONALNEJ PROMOCJI ORAZ SAMODZIELNEGO BADANIA RYNKU, którzy z wprawą najlepszych graczy korzystają z możliwości, jakie dają im Internet, telewizja, radio i prasa.
Jak wykorzystując marketing alternatywny
zwiększać zyski minimalnym nakładem kosztów?
Jesteś człowiekiem, który ma ambicje i chce odnieść sukces, jesteś otwarty na nowe koncepcje.
Potrafisz słuchać, potrafisz obserwować, potrafisz uczyć się na swoich błędach.
Na podstawie wiedzy i doświadczeń tworzysz, wymyślasz, działasz, prosperujesz i osiągasz zysk.
Istniejesz. Czujesz, że żyjesz. Rynek to Twoje powietrze. Biznes to Twoja krew. Sukces to Ty.
Lektura publikacji "Marketing alternatywny" zainspiruje Cię do działań,
które z pewnością zaowocują zwiększeniem zysków Twojej firmy.
Wydatki na alternatywne techniki promocji są znikome w porównaniu z budżetami dużych firm na reklamę konwencjonalną,
ale na rezultat ich działań trzeba trochę poczekać Niemniej warto,
ponieważ wyniki mogą przerosnąć najśmielsze oczekiwania.
Sam przeczytaj, co możesz zyskać dzięki tej książce:
- Poznasz teorię marketingu i techniki efektywnego lansowania się
- Zrozumiesz, jak zarządza się wizerunkiem, marką i duchem firmy
- Dowiesz się, jak sprawić, aby Twoja marka stała się kultowa
- Poznasz podstawy obrony przed czarnymi pijarem
- Dowiesz się, jak sprawić, by pracownicy utożsamiali się z Twoją firmą
- Dowiesz się, jak skutecznie przebić się z reklamą przez natłok informacji
O Autorze:
Jakub Wicher - Magister socjologii na UAM Poznań, specjalizacja: Badanie rynku i opinii publicznej.
Pracownik Public Relations & Promocji w firmie niekomercyjnej.
Prezes i założyciel Stowarzyszenia „Kreatywy”.
Pisarz, scenarzysta, publicysta, poeta, muzyk i autor tekstów piosenek dla zespołów,
programista komputerowy, badacz slangu i gwar.
Autor książek „Souacz Park i Klątwa Alkajdy” (Vesper Poznań 2006),
„Trzecia Rzeszapospolita – manifest wolnościowego surrealizmu” (Bractwo Trojka Poznań 2003).
Czego jeszcze dowiesz się z tej książki?
- Jak możesz pobić konkurencję i sprawić, aby każdy Twój produkt był wyjątkowy?
- Jak samemu tanio przeprowadzić badania rynku, aby skonstruować dla klientów ofertę "nie do odrzucenia"?
- Jak samemu tanio zbadać wizerunek firmy i jak skutecznie kontrolować go?
- Jak namówić dziennikarzy, aby promowali Twoją firmę i pisali o Twoich produktach i usługach?
- Jak postępować w sytuacjach kryzysowych, aby ustrzec firmę przed katastrofą i jak odbudować utraconą reputację?
Zanim zdecydujesz się sięgnąć po tą wiedzę, przeczytaj koniecznie spis treści
i dowiedz się, co jeszcze znajdziesz w publikacji "Marketing alternatywny".
Napadnij na bank pomysłów marketingowych
"Nikt dotąd nie ujawnił takiej wiedzy w jednej publikacji"
To pierwsza publikacja, w której ujawniono gotowe i oryginalne pomysły na promocję Twojej firmy.
Także te niekonwencjonalne, chronione największą tajemnicą przez ludzi z branży.
Napadniesz na ich bank i przejmiesz praktyczną, skrzętnie ukrywaną wiedzę.
Będziesz mógł sam wziąć sprawy w swoje ręce i uniezależnić się od innych.
Dlaczego badania rynku i wizerunku firmy
są tak istotne?
Badania marketingowe są podstawowym źródłem informacji o rynku i jego prawach;
o jego uczestnikach oraz ich wymaganiach i potrzebach.
Każda szanująca się firma ma w swoich strukturach sekcję badawczą.
Tylko w ten sposób można nadążyć za zmieniającym się światem i rynkowymi trendami.
Tylko w ten sposób można skutecznie konkurować i odnosić sukces.
Żeby przeprowadzić skuteczne badania rynku albo wizerunku Twojej firmy
nie trzeba za każdym razem wynajmować do tego celu specjalistycznej firmy z zewnątrz.
Szczególnie, że taka przyjemność zaiste słono kosztuje (przynajmniej 5-20 tysięcy złotych).
Możesz zaoszczędzić ponad 20.000 złotych,
a przy okazji zyskać cenne doświadczenie
Bardzo łatwo i tanio można przeprowadzić badania samemu.
To wcale nie jest trudne. Wystarczy poznać ogólne zasady, techniki i zaufać swojej intuicji.
Szczegółowy opis procedury badawczej i analiz oraz prostą instrukcję obsługi dla badań znajdziesz w książce.
Dodatkowo otrzymasz:
BONUS 1: Kwestionariusze badania zapotrzebowania na produkt/usługę
Przeprowadzisz dzięki nim ankiety, których wyniki pozwolą Ci określić:
* słabe punkty oferty konkurencji
* czy istnieje zapotrzebowanie na dany produkt/usługę?
* Jaka powinna być optymalna cena Twojego produktu/usługi?
* Na co klienci zwracają uwagę, wybierając daną ofertę?
* Gdzie i jak kupują dany produkt?
* Jakie konkurencyjne firmy wiodą na Twoim lokalnym rynku?
* Co warto zmienić w ofercie, aby „odbić” klientów konkurencji?
* jaka droga reklamy jest najskuteczniejsza w dotarciu do klientów? itp.
Zaoszczędzisz na firmie badawczej, która za taką usługę zażyczyłaby sobie przynajmniej 10 tysięcy złotych.
BONUS 2: Kwestionariusz ankiety Audytu Wewnętrznego
Dzięki któremu sam przeprowadzisz ankietę, której wyniki powiedzą Ci, jaka w Twojej firmie panuje atmosfera pracy, jak wyglądają relacje między pracownikami a przełożonymi oraz co powinieneś zrobić, aby firma działała sprawniej od wewnątrz.
Zaoszczędzisz na firmie audytowej, która za takie badania wzięłaby przynajmniej 2000 złotych.
BONUS 3: Kwestionariusz ankiety Badania Wizerunku Firmy
Dzięki któremu sam przeprowadzisz badania wizerunku Twojej firmy. Zaoszczędzisz nawet do 10 tysięcy złotych na usługach firmy badawczej, zyskując jednocześnie praktyczną wiedzę na temat obrazu Twojej firmy w oczach klientów.
BONUS 4: Specjalnie przygotowane arkusze do Excela
Otrzymasz także gotowe arkusze do kodowania danych i opracowania wyników.
W książce znajdziesz instrukcję obsługi oraz sens poszczególnych pytań z ankiet.
Dowiesz się, jak zebrać wyniki, co z nimi zrobić i jak wykorzystać.
UWAGA: Tego rodzaju ankiet oraz gotowych arkuszy kalkulacyjnych nie znajdziesz,
ani w Internecie, ani w żadnej książce!
Publikacja ta skierowana jest przede wszystkim do osób otwartych na nowe,
alternatywne rozwiązania, które przy minimalnym nakładzie środków mogą spowodować
dynamiczny rozwój Twojej firmy.
Możesz zatem podążać w dalszym ciągu ustalonym rytmem, ponosząc zaplanowane koszty,
realizując lepiej lub gorzej założone cele i powoli rozwijać swoją firmę, albo odkryć alternatywne techniki,
dzięki którym, niskim kosztem, możesz wprowadzić powiew świeżości do swojej firmy
i sprawdzić w praktyce, jak bardzo marketing alternatywny może odmienić jej przyszłość.