Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING 3.0 (PŁYTA CD) (AUDIOBOOK) (CD-MP3)

28-01-2012, 10:58
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 27.90 zł     
Użytkownik proksiegarnia
numer aukcji: 2076362841
Miejscowość Kraków
Zostało sztuk: 20    Wyświetleń: 6   
Koniec: 22-02-2012 21:23:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Untitled Document

Przesylki realizujemy za posrednictwem:

oraz firmy kurierskiej:


Nie prowadzimy odbiorów osobistych!

Klikajac "Kup teraz", akceptujesz regulamin aukcji zawarty w zakladce "O mnie".

Numer konta znajda Państwo w zakladce "O mnie".


Marketing 3.0 (Płyta CD) (Audiobook) (CD-MP3)



Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0.

Marketing 3.0 wyjaśnia m.in. Jak:
- wykorzystać dyskusje na portalach społecznościach
- pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat
- współpracować z konsumentami - orędownikami marki.

Książka idzie jednak dalej - nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy.



Oprawa: Plastikowa
Format: 13.5x19.0cm
Rok wydania: 2011