|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia
stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288
504 029
187 [zasłonięte]@tlen.pl |
|
|
|
Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3
dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM,
Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob
10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym
proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.
|
|
|
|
Wpłata na konto
Pobranie
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki
doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
| |
Marketing
3.0 Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan
Iwan
Wydawnictwo: MT Biznes wydanie 2010 r. ISBN:
978-83-[zasłonięte]-9592-3 Ilość stron: 200 Oprawa: Twarda z
obwolutą
Opis książki Marketing 3.0: Dzisiejsi konsumenci
wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę
kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy
zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysokoświadomych,
wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady
marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty,
usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i
odzwierciedlać ich wartości.
Legendarny guru marketingu
Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem
określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami
biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w
którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym
koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza
holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego
wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami
partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0.
Autorzy jasno
wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci
we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji.
Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne
oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany
opinii na temat dokonanych wyborów. Marketing 3.0 wyjaśnia, jak
można wykorzystać społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę
jako pozytywną siłę zmieniającą świat iwspółpracować z konsumentami
– orędownikami marki.
Książka idzie jednak dalej – nie tylko
porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak
firma definiuje swoje wartości i staje się ich ucieleśnieniem w
oczach reszty interesariuszy. Opisuje, w jaki sposób marki walczą z
ubóstwem, inicjują zmiany społeczno-kulturowe i wpływają na ochronę
środowiska naturalnego. Przygląda się także wpływowi opartego na
wartościach marketingu na pracowników, partnerów z kanałów
dystrybucyjnych i udziałowców.
Marketing w ostatnich latach
stracił nieco na rozpędzie. Ta zmuszająca do myślenia książka mówi
nam, jak idee marketingowe mogą odzyskać wiarygodność i wpływy
wewnątrz i na zewnątrz organizacji. - Leonard L. Berry, honorowy
profesor Katedry Marketingu w Texas A&M University,
współautor Management Lessons from Mayo Clinic
Philip Kotler
znów przeciera szlaki w marketingu strategicznym, dostarczając
aktualnego wglądu w czas transformacji. Marketing 3.0 pokazuje, jak
koncentracja na ludzkim duchu przyciągnie do nas konsumentów. -
Dennis Dunlap, dyrektor zarządzający, Amerykańskie Stowarzyszenie
Marketingu
Marketing 3.0 zawiera ważne koncepcje dla
kierownictwa wyższego szczebla. Jasno wytycza ścieżkę do stworzenia
humanocentrycznej firmy opierającej się na wartościach. Dziesięć
innowacyjnych credo integruje marketing z wartościami i zapewnia
osobowość i cel istnienia firmom, które owe zasady wyznają. -
Stephen A. Greyser, profesor w stanie spoczynku Katedry Zarządzania
w Harvard Business School
Zbyt długo specjaliści od
marketingu uważali, że celem ich działań jest satysfakcja
konsumenta. Marketing 3.0 przekonuje, że kolejnym zadaniem dla firm
jest działanie na rzecz dobra konsumenta i całego społeczeństwa.
Konsumenci coraz więcej wymagają od samych siebie i tak też powinny
zrobić mądre firmy. - Nirmalya Kumar, profesor Katedry Marketingu
i dyrektor Centrum Aditya Birla India przy London Business
School
|
|