Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing 3.0 Kotler

27-10-2014, 7:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 31 zł     
Użytkownik PIM_pl
numer aukcji: 4646636672
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 15   
Koniec: 27-10-2014 07:24:13

Dodatkowe informacje:
Format: mp3
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna:
519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

p[zasłonięte]@tlen.pl

Informacji o wysyłce udzielamy w następstwie zapytania mailowego.

 
 

Można łączyć zamówienie z zakupami dokonanymi na koncie: piotr26047 

Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 24

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

 
 

Wpłata na konto

Pobranie:  w przypadku przesyłki pobraniowej prosimy o mailową dyspozycję do wysyłki za pobraniem. 

 
 

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

Priorytet - dopłata 1,50 zł

 
 

Marketing 3.0
Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan
 Wydawca: MT Biznes
 Rok wydania: 2011 r.
 ISBN: [zasłonięte]978-8346-064-1
 Format: 13.5x19.0cm
 Oprawa: Plastikowa

 Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0.

Marketing 3.0 wyjaśnia m.in. Jak:
- wykorzystać dyskusje na portalach społecznościach
- pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat
- współpracować z konsumentami - orędownikami marki.

Książka idzie jednak dalej - nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy.

 

okładka