Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING 3.0 (AUDIOBOOK)(CD-MP3) - KOTLER - W-WA7

16-01-2015, 12:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 27.90 zł     
Użytkownik ARKA_K_G
numer aukcji: 4908220592
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 16-01-2015 11:52:14

Dodatkowe informacje:
Format: mp3
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książki jakich szukasz

Informacje o firmie

ARKA
Warszawa


Kontakt



e-mail: [zasłonięte]@arkakg.nazwa.pl
Prosimy w korespondencji podawać Nick z Allegro
Pracujemy:
Poniedziałek-piątek

 

arka_k_g na platformie Allegro

Księgarnia internetowa arka_k_g na platformie aukcyjnej Allegro proponuje Państwu Książki w nadzwyczaj atrakcyjnych cenach. Oferta obejmuje wszelkie typy książek.
Gwarantujemy szybką realizację transakcji oraz rzetelną i fachową obsługę
Przedmiotem aukcji jest:
MARKETING 3.0
(AUDIOBOOK)(CD-MP3)

Kupując akceptujesz regulamin sklepu znajdujący się na stronie "o mnie".

Prosimy zwracać uwagę na terminy realizacji transakcji na dole strony

LISTY NIEPOLECONE (ZWYKŁE) NIE PODLEGAJĄ REKLAMACJI I SĄ PRZEZ NAS WYSYŁANE W IMIENIU KLIENTA UPOWAŻNIAJĄCEGO NAS DO TEGO RODZAJU PRZESYŁKI ZAPŁATA = UPOWAŻNIENIU
Autor:

    Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan

Tłumacze: Gasper Dorota
Wydawca: MT Biznes
Oprawa: Plastikowa
Format: 13.5x19.0cm
Rok wydania: 2011
Nośnik/Format: CD-MP3 (liczba nośników: 1)
ISBN:   [zasłonięte]978-8346-064-1

Cena na okładce: 34,90 zł

Opis:Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0.

Marketing 3.0 wyjaśnia m.in. Jak:
- wykorzystać dyskusje na portalach społecznościach
- pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat
- współpracować z konsumentami - orędownikami marki.

Książka idzie jednak dalej - nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy.

 

Realizacja zamówienia


Przelew = wylicytowana kwota + koszt przesyłki.
Przy zakupie 2 lub więcej pozycji prosimy o kontakt celem ustalenia kosztów przesyłki
W tytule przelewu prosimy wpisać nr aukcji oraz login.
Transakcję realizujemy w ciągu 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub od dnia poinformowania nas o odbiorze osobistym.

Bezpieczeństwo

Książki wysyłamy w trwałej, ochronnej kopercie lub w kartonowym pudełku.
Forma przesyłki to list polecony lub paczka pocztowa.
Książki możemy wysłać dodatkowo zabezpieczone za dopłatą 2 zł
Faktura vat wystawiana jest na życzenie klienta.
W razie jakichkolwiek problemów, mogą Państwo liczyć na pomoc naszego zespołu.
W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o kontakt.