Kupując akceptujesz regulamin sklepu znajdujący się na stronie "o mnie".
Prosimy zwracać uwagę na terminy realizacji transakcji na dole strony
LISTY NIEPOLECONE (ZWYKŁE) NIE PODLEGAJĄ REKLAMACJI I SĄ PRZEZ NAS WYSYŁANE W IMIENIU KLIENTA UPOWAŻNIAJĄCEGO NAS DO TEGO RODZAJU PRZESYŁKI ZAPŁATA = UPOWAŻNIENIU
|
Autor:
Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan
Tłumacze: Gasper Dorota Wydawca: MT Biznes Oprawa: Plastikowa Format: 13.5x19.0cm Rok wydania: 2011 Nośnik/Format: CD-MP3 (liczba nośników: 1) ISBN: [zasłonięte]978-8346-064-1
Cena na okładce: 34,90 zł
|
Opis:Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0.
Marketing 3.0 wyjaśnia m.in. Jak: - wykorzystać dyskusje na portalach społecznościach - pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat - współpracować z konsumentami - orędownikami marki.
Książka idzie jednak dalej - nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy.
|
|