ISBN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]74606 |
Wymiar: |
13.5x19.0cm |
Nr wydania: |
- |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
0 |
Ocena: |
- |
Waga: |
0,08 kg |
Indeks: |
532[zasłonięte]01597CD |
Rok wydania: |
2011 |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Wydawca: |
MT Biznes |
Stan: |
Nowa |
Autor: |
Setiawan Iwan |
Opis książki
Język oryginału: angielski
Tytuł oryginału: Marketing 3.0
Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0.
Marketing 3.0 wyjaśnia m.in. Jak:
- wykorzystać dyskusje na portalach społecznościach
- pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat
- współpracować z konsumentami - orędownikami marki.
Książka idzie jednak dalej - nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy.