Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing 3.0, Audiobook

06-02-2014, 18:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 3864500739
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 3   
Koniec: 06-02-2014 18:15:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Anna 44[zasłonięte]445
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Marketing 3.0, Audiobook
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]74606
Wymiar: 13.5x19.0cm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 0
Ocena: -
Waga: 0,08 kg
Indeks: 532[zasłonięte]01597CD
Rok wydania: 2011
Rodzaj okładki: Miękka
Wydawca: MT Biznes
Stan: Nowa
Autor: Setiawan Iwan

Opis książki

Język oryginału: angielski
Tytuł oryginału: Marketing 3.0
Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0.

Marketing 3.0 wyjaśnia m.in. Jak:
  • wykorzystać dyskusje na portalach społecznościach
  • pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat
  • współpracować z konsumentami - orędownikami marki.


Książka idzie jednak dalej - nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy.
Zobacz także...