Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Market Leader Elementary Business English Course

19-05-2014, 18:22
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 94.90 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4256506597
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 18-06-2014 18:09:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Market Leader Elementary Business English Course
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]82370
Wymiar: 21.0x29.5cm
Nr wydania: 3
Seria: MARKET LEADER
Ilość stron: 176
Ocena: -
Waga: 0,55 kg
Indeks: 591[zasłonięte]02195KS
Rok wydania: 2012
Autor: Kent Simon
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Wydawca: Pearson Education Limited

Opis książki

Podtytuł: A1-A2
Market Leader to profesjonalnie opracowany pięciopoziomowy kurs Business English. Stworzony przy współpracy z „Financial Times”, bazuje na aktualnych i profesjonalnych materiałach. Rozwija sprawności językowe, pogłębia znajomość najważniejszych zagadnień z dziedziny biznesu, wzbogaca słownictwo.

Market Leader cieszy się uznaniem wśród uczniów i nauczycieli na całym świecie. Ceniony jest za:
Aktualność
Porusza najważniejsze zagadnienia biznesu naszych czasów, takie jak globalizacja, etyka, tworzenie marek, przywództwo, innowacja, przejmowanie i łączenie firm, style zarządzania, handel internetowy, marketing międzynarodowy, zarządzanie ryzykiem i zarządzanie firmą w czasie kryzysu.
Autentyczność
Zawiera teksty z „Financial Times” i materiały z profesjonalnych źródeł związanych z biznesem. Oparte na nich ćwiczenia umożliwiają wykorzystanie sprawności językowych w realnych sytuacjach biznesowych (case studies, również interaktywne case studies na CD-ROM-ach dołączonych do podręczników).
Wszechstronność
Umożliwia optymalne rozszerzenie prowadzonych zajęć oraz ich przystosowanie do potrzeb grupy. Stanowi bogate źródło ćwiczeń, testów, materiałów wideo, gramatyki (Business Grammar and Usage). Dzięki serii książek uzupełniających pozwala rozbudować kurs o takie zagadnienia, jak Business Law, Banking and Finance, International Managment.
Zobacz także...