Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marka przywództwa MT Biznes - NOWA !

19-05-2014, 8:06
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 12.70 zł     
Użytkownik DeFacto_outlet
numer aukcji: 4254568037
Miejscowość Grodzisk Mazowiecki
Zostało sztuk: 6    Wyświetleń: 1   
Koniec: 29-05-2014 08:02:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Gitary

email:

[zasłonięte]@defacto-outlet.pl

Zakupione książki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej do 48h od chwili zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

PayU

 

Wpłata na konto:

mbank 56 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 677401

WAŻNE !

Dokonując wpłaty na powyższe konto proszę podać NICK oraz numer/y aukcji.

1. W tytule przelewu proszę o podanie wyłącznie swój NICK oraz nr aukcji.

 

2. Przy zamówieniu większej ilości książek ustalamy wspólny koszt wysyłki.

 

3. Wystawiamy fakturę VAT.

 

4. Nie wysyłamy książek za pobraniem.

 

Szczegółowy REGULAMIN dostępny w zakładce

"strona o nas"

 

 

Marka przywództwa

 

 

Autor: Dave Ulrich, N. Smallwood

Wydawnictwo: MT Biznes

Rok wydania: 2010


Format: 150x225mm

Ilość stron: 304

Oprawa: miękka

Waga: 415g

stan: NOWA

 

 

12,70
Motto marki Wal-Marta – „codziennie niskie ceny” – jest skierowane do rodzin. Nie jest przypadkiem, że menedżerowie tej sieci znani są z nieustannego zwracania uwagi na koszty. Firma Apple to innowacyjność i eleganckie wzornictwo, a jej liderzy charakteryzują się kreatywnym myśleniem i dostarczaniem najbardziej zaawansowanych produktów i usług. Czy twoi liderzy efektywnie przyczyniają się do spełniania obietnic danych przez firmę klientom i inwestorom? Jeżeli tak, to twoja firma ma markę przywództwa, która wyróżnia ją w oczach klientów i inwestorów. Przedstawiona w tej książce koncepcja marki przywództwa silnie rozróżnia przywódców (liderów) i przywództwo. Dave Ulrich i Norm Smallwood podkreślają, że dobrzy liderzy przychodzą i odchodzą, jednak system przywództwa organizacji musi zapewniać otrzymywanie odpowiednich rezultatów w długiej perspektywie czasowej, by oczekiwania klientów i inwestorów były zaspokojone. W Marce przywództwa Ulrich i Smallwood pokazują przewagę tej marki nad marką korporacyjną. Za pomocą wiarygodnych danych udowadniają, że organizacja, której liderzy ucieleśniają pożądaną markę, będzie miała wyższą wartość rynkową niż firmy konkurencyjne. Innymi słowy, marka przywództwa jest źródłem realnej wartości, a autorzy po raz pierwszy pokazują krok po kroku, jak ją stworzyć. Struktura książki oparta jest na sześciu krokach budowania marki przywództwa; poszczególne rozdziały mówią o tym jak: • stworzyć cel dla marki przywództwa • ocenić liderów w odniesieniu do wymagań związanych z marką • zmierzyć zwrot z inwestycji w markę przywództwa • zbudować świadomość marki przywództwa u kluczowych interesariuszy Każdy rozdział zawiera praktyczne narzędzia oraz metody oceny, by pomóc monitorować postępy w budowaniu marki przywództwa członkom zarządów, menedżerom wysokiego szczebla, profesjonalistom HR i innym osobom zaangażowanym w jej kreowanie. Z czego – twoim zdaniem – powinni być znani liderzy w twojej firmie?