Czy dodając produkt do koszyka składam na niego rezerwację?
Nie. Rezerwację na produkt składa się dopiero w momencie złożenia zamówienia. |
Czy kupując na Państwa aukcjach moje pieniądze są bezpieczne?
Zdecydowanie tak! Bierzemy również odpowiedzialność, za przesyłki. Jeżeli Państwa towar zaginie u przewoźnika, to Państwo i tak nie stracicie pieniędzy. Każdą przesyłkę ubezpieczamy.
|
|
Co oznacza wariant przy produktach "Projektowane na rynek"?
Jest to informacja dla klienta, która prezentuje z myślą o jakim rynku była projektowana bielizna. Wariant nie jest w żaden sposób powiązany z jakością produktu ani innymi jego cechami. Jedyna różnica polega na tym, że przy produktach europejskich europejska rozmiarówka, na metkach, jest podstawową rozmiarówką, natomiast w produktach z rynku azjatyckiego jest dodatkową.
|
Czy będę zadowolony/zadowolona z zakupów u Was?
Proszę sprawdzić jak ocenili nas poprzedni kupujący. Stanowimy wzór dla innych sprzedających. Mało kto w całym serwisie Allegro, jest w stanie pochwalić się takimi rewelacyjnymi opiniami. Zadowolenie klienta jest dla nas bardzo ważne
|
|
Czy muszę dodatkowo potwierdzać zamówienie opłacane przelewem lub PayU?
Nie. Najlepszym potwierdzeniem, w takich przypadkach, jest opłacenie zamówienia. Potwierdzeń wymagamy jedynie przy przesyłkach pobraniowych, dla kont, które posiadają mniej niż 5 pozytywnych komentarzy
|
Czy można zwrócić zakupiony towar?
Tak, jeżeli produkty nie były używane poza granicami zwykłego zarządu, to można je zwrócić w przeciągu 14 dni kalendarzowych. Wraz ze zwrotem proszę przesłać prawidłowo wypełnione pismo o odstąpieniu od umowy (wzór dostępny na naszej stronie "o mnie") oraz dowód zakupu. Koszt przesyłki ponosi kupujący. Szczegóły dotyczące zwrotu znajdą Państwo w naszym regulaminie
|
|
Kto może złożyć zamówienie z płatnością przy odbiorze?
Każdy. Jeżeli Posiadają Państwo więcej niż 5 pozytywnych komentarzy, to można od razu składać takie zamówienie. Użytkowników, którzy nie spełniają tego wymagania prosimy o kontakt z nami przed złożeniem zamówienia i potwierdzenie chęci otrzymania takiej przesyłki.
|
Czy można dokonać wymiany towaru na mniejszy/większy?
Tak. W tym celu muszą być spełnione trzy warunki:
- towar nie może być używany
- w chwili otrzymania przesyłki musimy posiadać na stanie produkty, na które chcą Państwo dokonać wymiany
- przesyłkę w obie strony pokrywa kupujący. Najpierw przesyłkę trzeba nadać na swój koszt, a następnie wpłacić na nasze konto kwotę za powrotną przesyłkę (wg cennika dostępnego na każdej aukcji).
Do przesyłki proszę dołączyć karteczkę co na co mamy wymienić.
|
Czy rozmiarówki są podawane w europejskich standardach?
Tak, wymiary zawsze podajemy w europejskich odpowiednikach. Dla pewności proszę zawsze porównać podawane przez nas wymiary w tabelce z bielizną, którą już Państwo posiadacie.
|
Czy istnieje możliwość odbioru osobistego zakupionych produktów?
Nie, prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową.
|
Wysłałam do Państwa zapytanie. Od kilku dni nie dostałam odpowiedzi. Dlaczego?
Odpowiadamy na każdego e-maila. Jeżeli w przeciągu max 48h nie dostali Państwo odpowiedzi, to można zacząć się martwić. W tej sytuacji proszę rozważyć jedną z poniższych sytuacji:
- w między czasie były dni wolne, niepracujące - niebawem odpowiemy
- odpowiedzieliśmy na wiadomość, proszę sprawdzić katalog SPAM na swoim koncie (nadawcą e-maila będzie SKLEP ETTIENE)
- odpowiedzieliśmy na Państwa pytanie, ale zostało odrzucone przez Państwa serwer pocztowy i nie mamy na to wpływu (sytuacja dość często spotykana dla skrzynek w domenie wp.pl)
- pytanie do nas nie dotarło. Proszę je przesłac ponownie.
Proszę pamiętać, na wszystkie pytania, które do nas trafią odpowiadamy. Zazwyczaj baaaaardzo szybko :)
|
Ile mam czasu na zapłacenie za zakupy?
Maksymalnie jest to 7 dni kalendarzowych.
|