Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marcinkowska - Kształtowanie wartości firmy

20-05-2014, 1:46
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4257660664
Miejscowość Kasinka Mała
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 3   
Koniec: 19-06-2014 01:20:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Marcinkowska - Kształtowanie wartości firmy
ISBN: 830[zasłonięte]1926
Wymiar: 165 x 240 mm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 210
Ocena: Bardzo dobry -
Waga: 0,32 kg
Indeks: 0236/19/0140
Rok wydania: 2000
Autor: Marcinkowska Monika
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Używana
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

Opis książki


Książka, którą oddajemy do rąk Czytelnikom, przedstawia coraz częściej dziś poruszany problem wartości firmy. Wartość ta, jak powszechnie wiadomo, nie jest identyczna z wartością księgową przedsiębiorstwa (co najwyżej widać podczas przejęć i fuzji). O wartości firmy stanowią bowiem nie tylko zasoby materialne. Ogromne, coraz częściej nawet dużo większe znaczenie mają zasoby niematerialne, takie jak wykwalifikowana kadra, klienci, informacje i systemy informatyczne, reputacja itp. Autorka książki koncentruje się na analizie czynników kształtujących wartość firmy, przedstawia ich naturę i koncepcje takiego zarządzania nimi, by maksymalizować wartość podmiotu. Czynniki te dzieli na ujmowane w sprawozdaniach finansowych oraz na takie, które - jak dotąd - nie znajdują odzwierciedlenia w rachunkowości. Tym ostatnim poświęca też najwięcej miejsca, postulując jednocześnie konieczność wprowadzenia ich w przyszłości do systemu szeroko pojętej rachunkowości, co znacznie ułatwi zarządzającym kształtowanie wartości firmy.

Uwagi :


Brzegi stron lekko zakurzone.
Zobacz także...