Przedmiotem oferty jest fabrycznie nowy
PS-013A mapsensor Vario Gas
zamiennik mapsensorów PS-CC1 firmy KME
mapsensor odpowiada m.in. za prawidłowe przejście z benzyny na gaz
♦ mapsensor KME PS-CC1 stosowany jest w starszych instalacjach firmy KME, występujących pod różnymi nazwani:
- KME DIEGO
- AKME
- SIROCCO
♦ wykorzystywany jest również do "zbierania map" podczas jazdy kalibracyjnej, podłączany jako drugi mapsensor, odczytujący podciśnienie w kolektorze ssącym. W wyżej wymienionych instalacjach bez podłączonego drugiego mapsensora nie ma możliwości "zbierania map".
♦ układ przewodów w PS-013A jest identyczny, jak w KME PS-CC1 i nie wymaga żadnych przeróbek,
♦ stabilna, małogabarytowa konstrukcja,
♦ PS-013 jest odporny na zmienne warunki w komorze silnika dzięki zalaniu płytki wysokiej jakości żywicą,
♦ mapsensor służy do pomiaru ciśnienia ciśnienia gazu w listwie wtryskiwaczy,
♦ pomiar wartości jest przekazywany w postaci napięcia do sterownika gazu,
♦ prawidłowo działający mapsensor jest niezbędny w celu właściwego obliczania dawek gazu przez komputer,
♦ niewłaściwa lub przerywana praca mapsensora powoduje "poszarpywanie" auta lub powrót do pracy na benzynie.
dane techniczne:
♦ zasilanie - 5V
♦ temperatura pracy - -40 .. 90oC
♦ zakres pomiarowy ciśnienia - 20 .. 250kPa
♦ klasa szczelności - IP66
♦ pozostałe mapsensory KME to: PS-CC2, PS-CCT3, PS-CCT4, PS-CCT5.
UWAGA: Firma KME obecnie nie produkuje mapsensorów: PS-CC2, PS-CCT3, PS-CCT4, dlatego jedynym rozwiązaniem wymiany w/w mapsensorów jest zakup PS-CCT5. W przypadku wymiany mapsensorów PS-CC2, PS-CCT3, PS-CCT4 na mapsensor "PS-CCT5" należy wymienić małe płaskie złącze na AMP Superseal żeński 4-pin oraz dokonać jedynie małych przeróbek w sposobie podłączenie węży gumowych. PS-CCT5 kupisz -> tutaj.
♦ mapsensor PS-013A - 1 szt.
galeria -> mapsensory, czujniki ciśnienia gazu
mapsensory w sklepie -> VarioGasWawa