Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Manila - TANIE GRY

18-01-2012, 18:37
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 69.90 zł     
Użytkownik piciuf
numer aukcji: 2019978362
Miejscowość Suchy Las, Poznań
Wyświetleń: 44   
Koniec: 25-01-2012 16:45:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


  0603 [zasłonięte] 358
  gry-[zasłonięte]@koliba.poznan.pl

GG: 977102    
Wysyłamy przedmioty
starannie i bezpiecznie zapakowane
w ciągu
4 dni roboczych
od wpływu środków na konto
Płatność Allegro
lub
przedpłata na konto
Kupując na tej aukcji
akceptujesz regulamin
przeczytaj:
Proste i przejrzyste zasady
07

Manila


Jest rok 1821, od 250 lat Filipiny znajdują się pod panowaniem królów Hiszpanii. Jednak, tak naprawdę Hiszpanie nie kontrolują wszystkiego. W cieniu ich kolonialnej władzy nieposłuszni Filipińczycy rozwinęli potajemny handel morski z sąsiednimi wyspami i kontynentem azjatyckim. Przemytnicy upychają na swoje niepozornie wyglądające łodzie i delikatne bambusowe barki gałkę muszkatołową, jedwab, jadeity i żeń-szeń, z którymi wyruszają na morze, aby przemycić je do MANILI. Sukces nie jest jednak pewny, ponieważ ani łodzie, ani kapitanowie nie są dobrze przygotowani do tych wypraw. Gdyby tego było mało, w zatoce kryją się piraci, którzy czekają tylko, aby obrabować łodzie,
które nie zdołają przed nimi uciec.
 
Biorąc pod uwagę te wszystkie niebezpieczeństwa, wysokie ceny obowiązujące na czarnym rynku w MANILI, nie dziwią nikogo. Handlarze wykorzystują swoich popleczników, którzy mają dopilnować, aby towar dotarł właśnie do nich; przekupują kapitanów, aby pozbawić przeciwników ładunku i ubezpieczają swoje łodzie na wypadek nieszczęść. Kilku bogatych przedsiębiorców wynajmuje piratów, którzy atakują łodzie przeciwników, co bardzo pomaga
w interesach.
 
Rozgrywka składa się z kilku rund (nazywanych wyprawami). Podczas każdej wyprawy 3 łodzie zostają załadowane towarami i wyruszają do MANILI. Ruch łodzi opiera się na rzucie odpowiednimi kośćmi (do każdego towaru przypisana jest jedna kość). Szanse na dotarcie łodzi do celu są różne i poszczególne towary dadzą różne zyski.
 
Każdy gracz rozpoczyna rozgrywkę z dwoma kartami własności i 30 PESO.
Na początku każdej wyprawy gracze licytują stanowisko zarządcy portu. Jest ono bardzo istotne, ponieważ to właśnie zarządca portu może zdecydować, które towary zostaną załadowane i skąd wyruszą łodzie, dając im w ten sposób określone ułatwienia. Zarządca portu ma również możliwość zakupu nowych towarów w ramach inwestycji.

 
Po tym, jak zarządca wypełni swoją rolę, wszyscy gracze wynajmują pracowników (pionki), którzy pomogą im zarobić pieniądze na danej wyprawie:

- Mogą umieścić ich w łodziach, za co zarobią pieniądze, jeżeli oni dotrą bezpiecznie do MANILI.

- Mogą umieścić ich w porcie lub w stoczni, wtedy otrzymają pieniądze, jeżeli łodzie wpłyną do portu lub zostaną uszkodzone i będą musiały zostać naprawione.

- Jeden gracz może umieścić swój pionek w biurze ubezpieczeniowym. Otrzymuje on za pracę na stanowisku agenta ubezpieczeniowego 10 PESO, ale musi pokryć koszty napraw łodzi, które dotrą na MANILĘ uszkodzone.
- Mogą ich umieścić na statku piratów, którzy będą starali się okraść pechowe łodzie.

- Wreszcie, mogą umieścić ich w chatkach na wyspie kapitanów, którzy kierują łodziami w ich drodze na MANILĘ.
 
Na końcu każdej wyprawy gracze otrzymują zyski za swoje pionki. Towary, które dotrą na MANILĘ zyskują na czarnorynkowej wartości.
 
Gra kończy się w momencie, kiedy jeden z towarów osiągnie wartość 30.
 
Zwycięzcą zostaje gracz, któremu uda się zgromadzić największy majątek.
 
Zawartość pudełka:
 
1 plansza do gry
3 łodzie
20 pionków wspólników
4 żetony ładowni
4 kostki
4 znaczniki wartości towarów
20 kart udziałów
48 monet 
instrukcja

kliknij aby powiększyćGaleria zdjęć