WYSYŁKA |
zasady |
· Wysyłamy towar codziennie
· Koszt wysyłki indywidualny dla danej aukcji
· Towar wysyłamy po zaksięgowanej wpłacie na koncie |
gratis |
· Przy zakupach powyżej 150zł |
możliwości |
· Poczta Polska
· Kurier
· Odbiór osobisty |
PŁATNOŚCI |
formy |
· Za pobraniem
· Płacę z Allegro
· Gotówka
· Przelew na konto |
nr konta |
67 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 552345
|
|
Rozgrywka składa się z kilku rund (nazywanych wyprawami). Podczas każdej wyprawy 3 łodzie zostają załadowane towarami i wyruszają do MANILI. Ruch łodzi opiera się na rzucie odpowiednimi kośćmi (do każdego towaru przypisana jest jedna kość). Szanse na dotarcie łodzi do celu są różne i poszczególne towary dadzą różne zyski. Każdy gracz rozpoczyna rozgrywkę z dwoma kartami własności i 30 PESO. Na początku każdej wyprawy gracze licytują stanowisko zarządcy portu. Jest ono bardzo istotne, ponieważ to właśnie zarządca portu może zdecydować, które towary zostaną załadowane i skąd wyruszą łodzie, dając im w ten sposób określone ułatwienia. Zarządca portu ma również możliwość zakupu nowych towarów w ramach inwestycji. Po tym, jak zarządca wypełni swoją rolę, wszyscy gracze wynajmują pracowników (pionki), którzy pomogą im zarobić pieniądze na danej wyprawie:
- Mogą umieścić ich w łodziach, za co zarobią pieniądze, jeżeli oni dotrą bezpiecznie do MANILI.
- Mogą umieścić ich w porcie lub w stoczni, wtedy otrzymają pieniądze, jeżeli łodzie wpłyną do portu lub zostaną uszkodzone i będą musiały zostać naprawione.
- Jeden gracz może umieścić swojego pionka w biurze ubezpieczeniowym. Otrzymuje on za pracę na stanowisku agenta ubezpieczeniowego 10 PESO, ale musi pokryć koszty napraw łodzi, które dotrą na MANILĘ uszkodzone.
- Mogą ich umieścić na statku piratów, którzy będą starali się okraść pechowe łodzie.
- Wreszcie, mogą umieścić ich w chatkach na wyspie kapitanów, którzy kierują łodziami w ich drodze na MANILĘ.
Na końcu każdej wyprawy gracze otrzymują zyski za swoje pionki. Towary, które dotrą na MANILĘ zyskują na czarnorynkowej wartości.
Gra kończy się w momencie, kiedy jeden z towarów osiągnie wartość 30. Zwycięzcą zostaje gracz, któremu uda się zgromadzić największy majątek.
Liczba graczy: 3-5 osób Czas gry: 60 minut Dopuszczalny wiek graczy: od 10 lat
WYDAWCA |
EGMONT |
Cena Detaliczna 79,00zł
Cena dla Ciebie 59,00zł |
|
|
|
|
|
|
|