Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Manhunt 2

18-01-2012, 14:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 14 zł     
Użytkownik wiola2104
numer aukcji: 2049452530
Miejscowość Zielona Góra
Licytowało: 1    Wyświetleń: 29   
Koniec: 17-01-2012 18:35:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Wersja językowa gry: Angielska
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam.
Mam do sprzedania grę na konsolę PSP - używana

Manhunt 2

 

Opis gry:
Manhunt 2 to sequel kontrowersyjnej gry akcji, wydanej w 2003 roku przez ludzi z firmy Rockstar Games. Wcielamy się w postać naukowca nazwiskiem Daniel Lamb, który zostaje uczniem psychopatycznego mordercy.

Manhunt 2 to sequel kontrowersyjnej gry akcji, wydanej w 2003 roku przez ludzi z firmy Rockstar Games, opromienionych sukcesem dwóch pierwszych trójwymiarowych odsłon serii Grand Theft Auto. Część pierwsza Manhunta traktowała o skazanym na śmierć przestępcy biorącym udział w osobliwym reality show, którego tematem jest tytułowe polowanie na ludzi. Epizod drugi przedstawia nam zupełnie inną historię, aczkolwiek system rozgrywki stanowi de facto rozwinięcie tego z "jedynki".

Wcielamy się w postać naukowca nazwiskiem Daniel Lamb, którego uwięziła tajemnicza organizacja o kryptonimie Projekt. Ta działająca w głębokiej konspiracji grupa związana była z badaniami, prowadzonymi przez wspomnianego bohatera i zmierzającymi do stworzenia straszliwej broni, opierającej się na wykorzystaniu narkotyków. Lambowi na szczęście udaje się uciec z niewoli razem ze współwięźniem Leo Kasperem. Człowiek ów specjalizuje się w zabijaniu i oferuje protagoniście pomoc w dokonaniu zemsty. Naukowiec staje się zatem uczniem psychopatycznego mordercy.

Rozgrywka w Manhunt 2 traktuje więc ponownie głównie o skradaniu się i spektakularnym eliminowaniu kolejnych ofiar na różne sposoby. Każde morderstwo może mieć trzy warianty brutalności w zależności od czasu, który poświęcamy konkretnej osobie (krwawość zwiększa się wprost proporcjonalnie do ilości upływających sekund). Zabijamy gołymi rękami oraz za pomocą rozmaitych narzędzi (m.in. broń palna), a nowością jest opcja posługiwania się stałymi elementami otoczenia (np. wrzucenie człowieka na niezabezpieczoną instalację elektryczną).

Oczywiście najlepiej działać bezszelestnie, gdyż otwarta konfrontacja z przeciwnikami zazwyczaj kończy się utratą życia przez głównego bohatera. Trzymać się w ukryciu pomagają przykładowo głośne dźwięki otoczenia, tłumiące wytwarzany przez nas hałas. Warto zauważyć, że jeśli skradamy się w cieniu, a obok nas przechodzi wróg, to trzeba wprowadzić specjalną losową kombinację klawiszy w celu uspokojenia oddechu Lamba i pozostania niewykrytym.