Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MANEWROWANIE JACHTEM ŻAGLOWYM Komendy jacht KRAKÓW

11-04-2015, 13:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 40.50 zł     
Użytkownik WOLUMIN_pl
numer aukcji: 5229633968
Miejscowość Kraków Wadowicka 14
Wyświetleń: 6   
Koniec: 11-04-2015 12:10:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nasze dane


ul. Wadowicka 14
30-415 Kraków
e-mail: wolumin_[zasłonięte]@o2.pl
tel. 12 [zasłonięte] 26
proszę wybrać wewn. 30
Obsługa Allegro pracuje
w godz. 8.00 do 16.00 pn-pt

gg:[zasłonięte]64145  

Odbiór osobisty możliwy
po wcześniejszym potwierdzeniu
przez nas w odpowiedzi na email
lub telefon, że zamówienie można
już odebrać

pn-pt 8:00 do 16:00

Serdecznie zapraszamy!

Bank Spółdzielczy Rzemiosła
07 8589 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0060027 [zasłonięte] 308403

Jak nas znaleźć?

Mieścimy się na terenie Zakładów Remontowych Energetyki Kraków (obok Elbudu), patrząc od strony ul. Wadowickiej należy wejść za czerwony budynek z meblami, wykładzinami itp.
Uwaga! Wjazd wyłącznie od ul. Tischnera

MANEWROWANIE JACHTEM ŻAGLOWYM Komendy jacht KRAKÓW

Manewrowanie jachtem żaglowym
Komendy. Jacht pod żaglami. Jacht na silniku

AutorzyMarek Berkowski, Jacek Czajewski, Zbigniew Dąbrowski , Jerzy W. Dziewulski
WydawcaAlmapress (Oficyna Wydawnicza Alma-Press)
Seria wydawniczaKsiążki dla żeglarzy
Wydanie Warszawa 2013
Stron218
Format165 x 235 mm
Oprawamiękka
ISBN[zasłonięte]978-8320-502-7
Cena katalogowa45,00

oszczędzasz
10%

Cena dla Ciebie 40,50 zł

oszczędzasz
4,50

Manewrowanie jachtem to najważniejsza wiedza, jaką powinni posiąść żeglarze. Książka zawiera absolutne minimum informacji niezbędnych do bezpiecznego prowadzenia jachtu, nawet w nieprzychylnych warunkach pogodowych. Przejrzyście omawia system komend i poleceń umożliwiający skuteczne porozumiewanie się każdego kapitana z każdą załogą. Przedstawia sposoby wykonywania manewrów na silniku – zarówno w porcie jak i na akwenach otwartych. Niezastąpiona pomoc przy nauczaniu teorii manewrowania, zarówno pod żaglami jak i na silniku, na wszystkie patenty żeglarskie. Książka zalecana jest przez Komisję Szkolenia PZŻ jako podstawowy podręcznik w zakresie nauczania komend żeglarskich i manewrowania na silniku.

Spis treści

Szanowni Czytelnicy
Część I Komendy, polecenia, ostrzeżenia i meldunki
Wprowadzenie
Wiadomości ogólne
Definicje
Bezpieczeństwo przy manewrach
Technika wydawania komend
Manewrowanie pod żaglami
Przygotowanie do żeglowania
Praca cumami
Obsługa żagli
Obsługa sprzętu linowego
Sterowanie
Kotwiczenie
Stawanie na dryfkotwie
Manewrowanie na silniku
Holowanie
Meldunki „oka"
Wiosłowanie
Przykłady użycia komend przy manewrowaniu jachtem
Zwrot przez sztag na jachcie dwumasztowym
Zwrot przez rufę na jachcie dwumasztowym
Obrót jachtu linami Krakinform spzoo spis treści
Dojście i odejście na silniku z wykorzystaniem pracy lin
Dodatek: Bandera na jachcie
Część II Jacht pod żaglami
Wiadomości wstępne
Elementy teorii żeglowania
Działanie steru
Cumowanie
Manewry bez żagli
Odejście od nabrzeża
Jacht cumuje wzdłuż nabrzeża w linii wiatru, dziobem pod wiatr
Jacht cumuje wzdłuż nabrzeża, od którego wiatr wieje skośnie od dziobu jachtu
Jacht cumuje wzdłuż nabrzeża, od którego wiatr wieje prostopadle
Jacht cumuje wzdłuż nabrzeża, od którego wieje wiatr skośnie od rufy jachtu
Jacht cumuje wzdłuż nabrzeża w linii wiatru, rufą do wiatru
Jacht cumuje wzdłuż nabrzeża przy wietrze dociskającym, wiejącym skośnie od dziobu
Jacht cumuje wzdłuż nabrzeża przy wietrze dociskającym, prostopadłym do nabrzeża
Jacht cumuje wzdłuż nabrzeża przy wietrze dociskającym, wiejącym skośnie z rufy)
Jacht cumuje między nabrzeżem a boją (lub dalbą) przy wietrze wiejącym od lub wzdłuż nabrzeża
Jacht cumuje między nabrzeżem a boją (lub dalbą) przy wietrze wiejącym do nabrzeża
Dojście do nabrzeża
Wiatr wieje wzdłuż lub skośnie od nabrzeża
Wiatr wieje prostopadle od nabrzeża
Wiatr wieje w kierunku nabrzeża
Zwroty
Zwrot przez sztag
Zwrot przez rufę
Półzwrot
Stawanie na boi i odchodzenie od boi
Kotwiczenie
Manewr „człowiek za burtą"
Sztormowanie
Manewry awaryjne
Schodzenie z mielizny
Holowanie
Sztrandowanie
Część III Jacht na silniku
Właściwości manewrowe jachtu
Sterowność i stateczność kursowa
Działanie steru i śruby
Zasada działania steru
Zasada działania śruby napędowej
Siły działające na jacht w ruchu
Cyrkulacja jachtu
Bezwładność jachtu
Korygowanie kursu przy ruchu jachtu do tyłu
Wpływ czynników zewnętrznych na sterowność
Zasady manewrowania
Podstawy planowania manewrów
Manewry przy nabrzeżu
Wykorzystanie cum i szpringów podczas postoju i przy manewrach
Obroty jachtu
Przemieszczanie jachtu przy nabrzeżu
Hamowanie linami przy nabrzeżu
Dojście jachtu do nabrzeża
Odejście jachtu od nabrzeża
Dojście jachtu do nabrzeża z wykorzystaniem kotwicy
Manewr „człowiek za burtą"
Stawanie na kotwicy
Holowanie
Awarie
Uwagi dotyczące manewrowania małymi łodziami i jachtami żaglowymi z silnikiem przyczepnym
Przykładowe manewry jachtu wyposażonego
w dziobowy ster strumieniowy
Bibliografia
Rodzaj towaru:Książka


Pomocne...

Chcąc dowiedzieć się więcej o danych warunkach kliknij na podpunkt...

Uwaga!

Zarówno w kierowanej do nas korespondencji, jak i przy wpłacie na konto zawsze podpisuj się swoją nazwą użytkownika Allegro
 
Pamiętaj!
Jeśli chcesz otrzymać zamówienie za pobraniem wypełnij formularz opcji dostawy!

Prosimy o wypełnienie danych do FV w formularzu opcji dostawy lub przesłanie e-mail z danymi niezwłoczne po dokonaniu zakupu.

Jeśli adres wysyłki odbiega od przekazanego nam przez Allegro prosimy o wypełnienie po zakupie formularza opcji dostawy lub przesłanie e-mail niezwłoczne po dokonaniu zakupu.

Wysyłka następuje zazwyczaj w tym samym lub w następnym dniu roboczym od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub przesłania prośby o realizację za pobraniem, lecz zastrzegamy sobie możliwość opóźnienia realizacji do 5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub przesłania prośby o realizację za pobraniem.

Uwaga! Przed złożeniem zamówienia: Jeśli zależy Ci na czasie, zawsze możesz zapytać telefonicznie, poprzez gg lub skype o najszybszy możliwy termin realizacji zamówienia.