Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MANAGING THE DESIGN FACTORY Donald Reinertsen

29-06-2015, 14:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 223.65 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5406748112
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 29-06-2015, 14:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]12083, 978[zasłonięte][zasłonięte]86158, 978[zasłonięte][zasłonięte]78852, 978[zasłonięte][zasłonięte]48399, 978[zasłonięte][zasłonięte]85862, 978-[zasłonięte][zasłonięte]12083, 978-[zasłonięte][zasłonięte]86158, 978-[zasłonięte][zasłonięte]78852, 978-[zasłonięte][zasłonięte]48399, 978-[zasłonięte][zasłonięte]85862
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

Managing the Design Factory: A Product Developers Tool Kit

PRODUCT DETAILS:
Author: Donald G. Reinertsen
Language: English
Publisher: Simon & Schuster Ltd
Publication Date: 2 Mar 1998
Dimensions: 19 x 2.7 x 24 cm
Format: Hardcover
Pages: 256
Condition: NEW
Product_ID: A6D4DC9911

This text on product development combines the analytical tools of queuing, information and system theories with the ideas of organization design and management. The author aims to answer such questions as: when should we use a sequential or concurrent process; should there be centralized or decentralized control; and should the organization be based along functional or team lines?

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


LEAN ANALYTICS Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz

THE PRINCIPLES OF PRODUCT DEVELOPMENT FLOW

DEVELOPING PRODUCTS IN HALF THE TIME Smith

IMPACT MAPPING Gojko Adzic

KANBAN David Anderson

THE PRAGMATIC PROGRAMMER Andrew Hunt, David Thomas