Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MANAGING THE DESIGN FACTORY Donald Reinertsen

29-06-2015, 14:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 223.65 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5406748112
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 29-06-2015 14:25:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12083, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86158, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>78852, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48399, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85862, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12083, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86158, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>78852, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48399, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85862

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Managing the Design Factory: A Product Developers Tool Kit

MANAGING THE DESIGN FACTORY Donald Reinertsen

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Donald G. Reinertsen
Language: English
Publisher: Simon & Schuster Ltd
Publication Date: 2 Mar 1998
Dimensions: 19 x 2.7 x 24 cm
Format: Hardcover
Pages: 256
Condition: NEW
Product_ID: A6D4DC9911

 

 

This text on product development combines the analytical tools of queuing, information and system theories with the ideas of organization design and management. The author aims to answer such questions as: when should we use a sequential or concurrent process; should there be centralized or decentralized control; and should the organization be based along functional or team lines?

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 LEAN ANALYTICS Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz

 THE PRINCIPLES OF PRODUCT DEVELOPMENT FLOW

 DEVELOPING PRODUCTS IN HALF THE TIME Smith

 IMPACT MAPPING Gojko Adzic

 KANBAN David Anderson

 THE PRAGMATIC PROGRAMMER Andrew Hunt, David Thomas