Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Managing the Customer Experience -Smith, Wheeler

26-06-2012, 23:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25.95 zł     
Użytkownik Unistrada
numer aukcji: 2356757567
Miejscowość Tłubice
Wyświetleń: 10   
Koniec: 17-06-2012 13:33:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda z obwolutą
Kondycja: bez śladów używania
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



BESTSELLERY







Adres
Księgarnia Internetowa Unistrada
Tłubice 2
09-230 Bielsk
woj. mazowieckie

NIP 774 [zasłonięte] 99
REGON 141[zasłonięte]716



Nasze konto bankowe
KB Kredyt Bank
131[zasłonięte] 1618 [zasłonięte] 1[zasłonięte]216[zasłonięte] 0000



Kontakt
e-mail:[zasłonięte]@wp.pl

Dorota GG:20[zasłonięte]975


Skype: Księgarnia Unistrada
tel: (24)[zasłonięte]361 90
663 [zasłonięte] 480
663 [zasłonięte] 484
pon. - piątek
od 9:00 do 15:00



Koszty wysyłki
niezależnie od ilości
zamówionych książek naliczamy
zawsze jednorazowo - całość zamówienia


11,50 zł przesyłka kurierska
13,50 zł pobraniowa przesyłka kurierska

Managing the Customer Experience
Turning Customers Into Advocates



How much more profit could you make if you had customers who couldn't imagine doing business with anyone but you? In your dreams! Tell that to Virgin Atlantic or Harley Davidson. How great would life be if 40% of your new business simply knocked on your door without you having spent a cent advertising for it? Impossible! Tell that to First Direct. The companies in this book have managed to turn customers into advocates. Advocates who constantly refer their friends and colleagues to those businesses. Why? Because those companies have created a Branded Customer Experience(R). They have managed the relationship to the point where customers can't imagine wanting to do business with anyone else. How can you gain this unbeatable competitive advantage? Managing the Customer Experience shows you how. It takes you through the step-by-step process of creating Loyalty by Design. It shows you how to re-think your business from the customer's point of view and then design and deliver a customer experience that drives loyalty and profitability.

Autor: Shaun Smith, Bernd Schmitt, Joe Wheeler
Wydawnictwo: Prentice Hall
Rok wydania: 2002
Język: angielski
Stron: 254
Okładka: twarda
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]36619
Stan: bardzo dobry, książka nieużywana

Cena detaliczna: € 37,99


Nasza cena: 25,95 zł



Managing the Customer Experience -Smith, Wheeler






Unistrada poleca: