Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MANAGING ENTERPRISE CONTENT Rockley, Cooper

29-06-2015, 16:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 999.99 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5407015285
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 29-06-2015, 15:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]03320, 978[zasłonięte][zasłonięte]76522, 978[zasłonięte][zasłonięte]91062, 978[zasłonięte][zasłonięte]18153, 978[zasłonięte][zasłonięte]22478, 978-[zasłonięte][zasłonięte]03320, 978-[zasłonięte][zasłonięte]76522, 978-[zasłonięte][zasłonięte]91062, 978-[zasłonięte][zasłonięte]18153, 978-[zasłonięte][zasłonięte]22478
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

Managing Enterprise Content: A Unified Content Strategy (Voices That Matter)

PRODUCT DETAILS:
Author: Ann Rockley, Charles Cooper
Language: English
Publisher: New Riders
Publication Date: 16 Feb 2012
Dimensions: 17.8 x 2.3 x 22.9 cm
Format: Paperback
Pages: 384
Condition: NEW
Product_ID: ACB1D1536X

Smartphones, eBook readers, and tablet computers like the Apple iPad have forever changed the way people access and interact with content. Your customers expect the content you provide them to be adaptive --responding to the device, their location, their situation, and their personalized needs. Authors Ann Rockley and Charles Cooper provide insights and guidelines that will help you develop a unified content strategy--a repeatable, systematic plan that can help you reach your customers, anytime, anywhere, on any device. This up-to-date new edition of Managing Enterprise Content helps you: * Determine business requirements* Build your vision* Design content that adapts to any device* Develop content models, metadata, and workflow* Put content governance in place* Adapt to new and changed roles* Identify tools requirementsWith this book you'll learn to design adaptable content that frees you from the tyranny of an ever increasing array of devices.

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


ENTERPRISE CONTENT MANAGEMENT Stephen Cameron

CONTENT STRATEGY Rahel Bailie, Noz Urbina

CONTENT EVERYWHERE Sara Wachter-Boettcher

CONTENT STRATEGY AT WORK Margot Bloomstein

CONTENT MANAGEMENT BIBLE Bob Boiko

CONTENT STRATEGY FOR THE WEB Halvorson, Rach