Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MANAGING CONTENT MARKETING Rose, Pulizzi

22-05-2014, 19:19
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 153.30 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4177023468
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 22-05-2014 18:55:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>33307, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>41338, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68780, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>87501, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37046, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>33307, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>41338, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68780, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>87501, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37046

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Managing Content Marketing: The Real-World Guide for Creating Passionate Subscribers to Your Brand

MANAGING CONTENT MARKETING Rose, Pulizzi

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Robert Rose, Joe Pulizzi
Language: English
Publisher: Junta42
Publication Date: 29 Aug 2011
Dimensions: 15.2 x 0.9 x 22.9 cm
Format: Paperback
Pages: 180
Condition: NEW
Product_ID: A9DCCCA719

 

 

Let's face it...content marketing is all the rage. Brands around the world are spending (on average) over 25% of their total marketing budget on content marketing.What's been missing...until now...is the book that tells marketers exactly how to put content marketing to work.Managing Content Marketing shows you, in detail, how to manage content marketing within your organization. Whether you come from a small company or multi-billion dollar brand, this book gives you the ammunition and the ideas to develop a storytelling process that will create passionate subscribers to your brand.World-renowned content marketing experts Robert Rose and Joe Pulizzi have teamed up to help marketing pros and business owners develop a content marketing plan that goes beyond theories and explains exactly how to turn that plan into reality.Managing Content Marketing will teach you to: --Build the Business Case for Content Marketing--Develop a Content Marketing Strategy that Works for Your Business--Tell a Consistent Story that Engages Your Customers--Determine the Right Marketing Channels to Implement--Create an Internal and External Workflow for Content Marketing--Measure Content Marketing and Communicate Results to Internal Stakeholders

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 OPTIMIZE Lee Odden

 CONTENT RULES Ann Handley, C. Chapman

 VALUABLE CONTENT MARKETING Jefferson, Tanton

 CONTENT MARKETING Rebecca Lieb

 EPIC CONTENT MARKETING Joe Pulizzi

 CONTENT STRATEGY FOR THE WEB Halvorson, Rach