Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MANAGEMENT LESSONS FROM MAYO CLINIC Berry, Seltman

23-06-2014, 2:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 132.30 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4270176407
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 23-06-2014 02:00:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>27972, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03172, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>15907, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09817, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16319, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>27972, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03172, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>15907, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09817, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16319

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Management Lessons from Mayo Clinic: Inside One of the World's Most Admired Service Organizations

MANAGEMENT LESSONS FROM MAYO CLINIC Berry, Seltman

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Leonard L. Berry, Kent D. Seltman
Language: English
Publisher: McGraw-Hill Professional
Publication Date: 1 Jun 2008
Dimensions: 16.2 x 2.4 x 23.6 cm
Format: Hardcover
Pages: 256
Condition: NEW
Product_ID: AA7159A730

 

 

Management Lessons from Mayo Clinic reveals for the first time how this complex service organization fosters a culture that exceeds customer expectations and earns deep loyalty from both customers and employees. Service business authority Leonard Berry and Mayo Clinic marketing administrator Kent Seltman explain how the Clinic implements and maintains its strategy, adheres to its management system, executes its care model, and embraces new knowledge - invaluable lessons for managers and service providers of all industries. Drs. Berry and Seltman had the rare opportunity to study Mayo Clinic's service culture and systems from the inside by conducting personal interviews with leaders, clinicians, staff, and patients, as well as observing hundreds of clinician-patient interactions. The result is a book about how the Clinic's business concept produces stellar clinical results, organizational efficiency, and interpersonal service.By examining the operating principles that guide every management decision at this legendary healthcare institution, the authors Demonstrate how a great service brand evolves from the core values that nourish and protect it Extrapolate instructive business lessons that apply outside healthcare Illustrate the benefits of pooling talent and encouraging teamwork Relate historical events and perspectives to the present-day Mayo Clinic Share inspiring stories from staff and patients An innovative analysis of this exemplary institution, Management Lessons from Mayo Clinic presents a proven prescription for creating sustainable service excellence in any organization.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 TRANSFORMING HEALTH CARE Charles Kenney

 REDEFINING HEALTH CARE Porter, Teisberg

 THE CONSULTANT INTERVIEW Watkin, Vincent

 MANAGEMENT ESSENTIALS FOR DOCTORS Ramachandra

 THE INNOVATOR'S PRESCRIPTION Christensen, Grossman

 LEAN SIX SIGMA FOR HOSPITALS