|
|
Libraria Silesiana
Księgarnia i Antykwariat
ul. Piastowska 35
48-200 Prudnik
woj. opolskie
tel.[zasłonięte]691-60-17
Czynne:
Poniedziałek-Piątek
9:00-16:00
e-mail:
Antykwariat
antykwariat-[zasłonięte]@wp.pl
Księgarnia
ksiegarnia-[zasłonięte]@wp.pl
Prowadzimy sprzedaż książek zarówno nowych jak i antykwarycznych na dwóch różnych kontach allegro:
Księgarnia sprzedawca: regg0
Antykwariat sprzedawca: regg1
UWAGA!
Prosimy uprzejmie o rozważne składanie ofert kupna.
"Klikając" na opcję "Kup Teraz" nawiązują Państwo umowę
kupna-sprzedaży.
Zapraszamy!
|
|
|
|
|
|
|
|
Przelew na konto bankowe
|
|
|
|
Wszystkie zakupione przedmiony są starannie zapakowane w kopertę bąbelkową.
Wysyłka następuje niezwłocznie po zaksięgowaniu należnej kwoty na konto bankowe.
Wszelkie przesyłki nadajemy jedynie za pośrednictwem Poczty Polskiej:
List polecony piorytetowy 8 zł
List polecony ekonomiczny 6 zł
Pocztówki list polecony
piorytetowy 4,50
ekonomiczny 4 zł
Przy zakupie powyżej 1 sztuki prosimy o kontakt w celu ustalenia łącznych kosztów wysyłki.
Odbiór osobisty po wcześniejszym ustaleniu.
|
|
|
Malraux Andre Przemiana Bogów t. I-III t. I-Nadprzyrodzone, t. II-Nierzeczywiste, t. III-Ponadczasowe, Warszawa 1985.
Liczba stron: tom I 296, tom II 423, tom III 386.
Format: 23 cm x 29 cm
Oprawa: twarda.
Andre Malraux - francuski pisarz, polityk, minister kultury (1[zasłonięte]959-19). Z przedmowy - "Usiłowałem uczynić zrozumiałym świat obrazów, przez twórczość ludzką przeciwstawiony czasowi i po raz pierwszy zwyciężający czas, a także potęgę, równie może starą jak wynalazek ognia i grobu, której zawdzięcza on swoje istnienie. Przedmiotem tej książki nie jest ani historia sztuki, ani estetyka, ale znaczenie, jakiego nabiera obecność wiecznej odpowiedzi na pytanie stawiane człowiekowi przez to, co jest w nim cząstką wieczności". Przemiana Bogów to bogaty erudycyjnie, świetnie ilustrowany, tekst mówiący przede wszystkim o stosunku człowieka do losu. Tom pierwszy pokazuje jak w sztuce sakralnej, starożytnej i chrześcijańskiej, człowiek szukał form podporządkowujących to, co zewnętrzne, najwyższej prawdzie cywilizacji, do jakiej dana sztuka należy. Tom drugi to studium form, o które walczyła sztuka w służbie tego, co nierzeczywiste od Florencji po śmierć Rembrandta. Trzeci zaś poświęcony został sztuce nowoczesnej usiłującej odkrywać i łączyć się z tym, co ponadczasowe.
|
|