Witam. Mam do sprzedania Malaguti F12 z 2004r z przebiegiem 14tys. km. Skuter był moim oczkiem w głowie. Wszystkie wymiany, naprawy i regulacje przeprowadzałem sam. Stan oceniam na bardzo dobry. Filtr powietrza czyszczony co 1tys. km. Malaga w zimę 2009/2010 przeszła gruntowny tuning silnika (na poziomie mid-race), co daje jej około 10KM. Na nowych częściach jest zrobione niecałe 2000km, idealnie dotarty i wyregulowany, jeżdżony na oleju Mobil Racing 2T, pełny syntetyk. V-max 110km/h według GPS. Przyspieszenie 0-100km/h to 9 sekund. Spalanie 4,5L/100km. Do wymiany klocki hamulcowe tylne, przednie wymieniane na początku sezonu. Tuning mechaniczny :Cylinder Airsal Tech Racing – 676złWydech Hebo New Performer 2004 – 740złWał Hebo Racing HPC – 640złWariator Hebo Competition Plus – 358złGaźnik Dell’Orto 17,5mm – 240złŁożyska wału i simmeringi Stage6 Teflon – 142złŁożysko korbowodu Stage6 – 50zł.Jak widać sam tuning mechaniczny to koszt prawie 3000zł.Tuning optyczny :Stopka boczna Buzetti – 120złBiały klosz lampy tylnej STR8 – 43złKierunkowskazy LED – 35złPolerka bloku silnika i pompy wody – 200złInne :Termometr tablicowy z sondą - 50złWężyk paliwowy oraz podciśnienia HQ - 20złFajka i przewód wysokiego napięcia NGK - 80złŚwieca NGK BR8ES (+ druga taka sama na wymiane) - 20złSsanie ręczne Polini z adapterem do gaźnika typu PHBN - 100złDodatkowo wymienione :Uszczelniacze przedniego zawieszenia – 25zł Łożyska i uszczelniacze pompy wody - 42złOlej w lagach – 35złŁożyska główki ramy – 72złOpony (przód+tył) Pirelli SL26 – 280złOlej w przekładni Motul – 15złPasek Stage6 Pro (na początku sezonu) - 105złKlocki hamulcowe przód Galfer Semi-Metal – 45zł Wszystkie części i przeprowadzane prace, które zostały wyżej wymienione kosztowały mnie 4136zł. Napewno wiele z nich pominąłem, np. uszczelki, przyrządy do regulacji tj. dysze do gaźnika, rolki wariatora czy sprężyny centralne do korektora momentu obrotowego. Każdy kto się tym interesuje doskonale wie ile to kosztuje. Nie wspominam o ogromnej pracy włożonej przeze mnie w skuter. Wszystko robiłem z największą dokładnością, można powiedzieć, że było to moje hobby. Przy składaniu silnika wymieniłem wszystkie śruby oraz uszczelki na nowe.W następnym sezonie wypadałoby wymienić sprzęgło, gdyż okładzin zostało bardzo mało.Brak ukrytych wad. Skuter nigdy mnie nie zawiódł, nic się nie psuje, nic nie stuka, nie puka.Dodatkowo dodaję butelkę do oleju z podziałką (trzeba robić mieszankę w stosunku 1:40) oraz wszystkie pudełka i części, które mi zostały.Sprzedaję z powodu kupna samochodu.Cena do rozsądnej negocjacji. Do obejrzenia w Myszkowie, koło Częstochowy. Dla poważnie zainteresowanych nr. telefonu 515-[zasłonięte]-334.Zapraszam !