Szczegóły regulaminu i zasad obowiązującyh na moich aukcjach znajdują się na stronie "O mnie".
Wysyłkę realizuję w ciągu 2 dni roboczych od zaksięgowania pieniędzy na koncie lub w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia na wysyłkę za pobraniem.Zaraz po zakupie proszę o informację na mail-a o wybranej formie dostawy:
-> Przesyłka kurierska po wpłacie na konto
-> Przesyłka kurierska pobraniowa
-> Odbiór osobisty w siedzibie:
ul. Bukowiecka 92 w Warszawie.
Jako dowód zakupu wystawiam paragon lub na życzenie fakturę VAT. W przypadku faktury po zakupie proszę na mail-a o dane firmy wraz z NIP-em.
|
Wszelkie pytania można zadawać pod numer tel. 501-[zasłonięte]-356 502-[zasłonięte]-617 lub drogą mail-ową:
[zasłonięte]@o2.pl
|
Wysyłka firmą kurierską.
Koszt wysyłki 15 zł.
Możliwość wysyłki towaru za pobraniem. Koszt takiej wysyłki wynosi 20 zł. Po zakupie proszę o mail-a z informacją o dostarczeniu towaru przesyłką kurierską pobraniową.
|
|
Elektroniczna waga bagażowa Adler AD 8126 - idealna do sprawdzenia bagażu przed podróża samolotem.
Specyfikacja:
Udźwig 50kg
Dokładność 50g
Duży, podświetlany wyświetlacz
W zestawie pasek z metalowych hakiem
Wbudowany zegar i budzik
Funkcja pomiaru temperatury otoczenia
Elegancki schowek na pasek
Funkcja tarowania
Wskaźnik zużycia baterii
Zasilanie: CR2032 3V (bateria w zestawie)
Waga netto 1 szt.: 0.131 kg
Waga brutto 1 szt.: 0.25 kg
EAN: 590[zasłonięte][zasłonięte]68311
Gwarancja.
Gwarancja producenta na okres 24 miesięcy.
O firmie Adler:
Adler Sp. z o. o. jest importerem zmechanizowanego sprzetu gospodarstwa domowego. Marka Adler jest obecna nie tylko na polskim rynku, ale równiez w innych krajach Europy. Wyroby sygnowane marką Adler produkowane sa w dużych, znanych i gwarantujących wysoką jakość fabrykach. Produkty spełniają najwyższe wymagania jakości i bezpieczeństwa, wyróżniają się nowoczesnym wzornictwem oraz funkcjonalnością i przystępną ceną. Wszystkie oferowane wyroby tej marki posiadają znak CE oraz swiadectwo PZH i objete sa 24 miesieczna gwarancja realizowana przez Serwis Centralny Adler.
Serwis
Serwis Centralny Adler
Ul. Ordona 2a
01-237 Warszawa
Tel. 022 [zasłonięte] 40
SMS 604 [zasłonięte] 19 39
Przy odbiorze towaru klient jest zobowiązany do:
- sprawdzenia, czy towar nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu,
- sprawdzenia zgodności zawartości paczki z zamówieniem.
Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu reklamacji".
Złożenie podpisu na liście przewozowym i brak protokołu reklamacyjnego sporządzonego z kurierem jest równoznaczne z odebraniem towaru mechanicznie nieuszkodzonego i zgodnego z zamówieniem.
Art. 544 § 1. Kodeksu Cywilnego
„jeżeli rzecz sprzedana ma być przesłana przez sprzedawcę do miejsca, które nie jest miejscem spełnienia świadczenia, poczytuje się w razie wątpliwości, że wydanie zostało dokonane z chwilą, gdy w celu dostarczenia rzeczy na miejsce przeznaczenia sprzedawca powierzył ją przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy”.
Art. 548 § 1. Kodeksu Cywilnego
"Z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na kupującego korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy".
____________________________________________________________________________________________________________
|