Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MAKING SENSE OF SOCIAL RESEARCH Malcolm Williams

26-09-2014, 3:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 196.35 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4551988719
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 26-09-2014 03:09:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>00940, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85537, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19642, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55270, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>67198, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>00940, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85537, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19642, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55270, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>67198

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Making Sense of Social Research (Sage Benchmarks in Social Research Methods)

MAKING SENSE OF SOCIAL RESEARCH Malcolm Williams

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Malcolm Williams
Language: English
Publisher: Sage Publications Ltd
Publication Date: 4 Dec 2002
Dimensions: 17 x 1.9 x 24.2 cm
Format: Paperback
Pages: 222
Condition: NEW
Product_ID: A761[zasłonięte]223

 

 

What are the essentials for undergraduates and postgraduates engaged in quantitative and qualitative research? How can the gap between formulating a research question and carrying out research be bridged? This accessible, well-judged text provides students with a matchless introduction to generic research skills. It is uncluttered, direct and unpatronizing. Key features of the book are: - Accessibility - Clarification of key issues and problem solving guidance - Demonstration of the importance of interplay between theory and research - Realism in defining essential research issues and the problems that researchers encounter 'It is not the case that ''anyone can do social research'', most research requires training. Here Malcolm Williams provides such training...Helpful and often humorous' - Roger Sapsford, University of Teesside

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 SOCIAL RESEARCH METHODS Alan Bryman

 THE A-Z OF SOCIAL RESEARCH Miller, Brewer