Majewski Piotr.: Czas na e-biznes, Wyd. Helion, Gliwice, 2007
Najlepszą rekomendacją tej książki jest sukces jej autora. W 2000 roku wydał on pierwszy numer magazynu CzasNaE-Bznes. Do dziś krąg odbiorców tego pisma poszerzył się ponad trzystukrotnie - ze 150 do blisko 50 000 czytelników. Autor doradza tysiącom Polaków, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje im nowe metody zarabiania przez sieć - współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W książce mamy solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzki, którzy skorzystali z jego doświadczenia i nieźle na tym zarobili. Jeśli jesteś człowiekiem czynu, gotowym połączyć swój pomysł, czas i pracę w jeden udany projekt e-biznesu, ta książka jest dla Ciebie. Dowiemy się z niej, jak: 1) pozycjonować stronę www w wyszukiwarkach, 2) stosować outsourcing czyli zlecić na zewnątrz przy zakładaniu e-biznesu, 3) tworzyć nagłówki, hasła i nazwy produktów w sieci, 4) zaplanować treść merytoryczną i oprawę wizualną strony www, 5) redagować skutecznie e-maile reklamowe, 6) kupować i stosować bazy adresowe. Książka zawiera następujące rozdziały: 1) podstawy e-biznesu, 2) strategia w e-biznesie, 3) branding, 4) automatyzacja, 5) dystrybucja w internecie, 6) copywriting, 7) strona www, 8) spam, 9) lista adresowa, 10) e-mail marketing, 11) autoresponder, 12) wyszukiwarki, 13) świadomy marketing, 14) reklama, 15) program partnerski
|