|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia
stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288
504 029
187 [zasłonięte]@tlen.pl |
|
|
|
Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3
dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM,
Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob
10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym
proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.
|
|
|
|
Wpłata na konto
Pobranie
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki
doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
| |
Mainstream Co podoba się
wszędzie na świecie Martel Frederic
Wydawnictwo: CZARNA
OWCA ISBN:[zasłonięte]978-8354-339-1 Tłumaczenie: Sikorska
Karolina Format: 15.0x23.0cm Ilość stron:
488 Oprawa: Miękka Wydanie: 1, 2011 r.
Opis: Fascynująca podróż
po świecie popkultury. Mainstream to pierwsza w Polsce książka w
tak wyczerpujący sposób zgłębiająca zjawisko kultury masowej. Autor
pokazuje ścieżki światowego przepływu informacji i ciekawe zjawiska,
takie jak przeniesienie centrów kulturotwórczych na Daleki Wschód,
czy do Indii. Stara się odpowiedzieć na pytanie, dlaczego Europa
przegrywa walkę w tej dziedzinie z resztą świata. Opisuje centra
informacyjne i rozrywkowe kształtujące mentalność współczesnego
człowieka. Wyjaśnia działania ekonomiczne, mające wpływ na masowy
sukces produktu i tłumaczy, jak powstaje bestseller, hit czy przebój
filmowy.
Mainstream nie jest ani krytyką,
ani obroną kultury popularnej, lecz rzetelną, a zarazem przystępną
analizą kultury pojmowanej jako przemysł. Frédéric Martel stawia
pytania niezwykle istotne z punktu widzenia każdego europejskiego
kraju: W jaki sposób produkty amerykańskiej kultury masowej zdołały
rozprzestrzenić się na tak szeroką skalę? Czego może nas nauczyć
przemysł filmowy i muzyczny Ameryki Południowej, Indii, Chin, Korei
czy krajów arabskich? Co możemy wynieść z obserwacji prób
zdominowania tych rynków kulturalnych przez amerykańskie korporacje
i centra rozrywkowe? A co najważniejsze: Jakie są możliwe drogi
przywrócenia głosu Europie w tym światowym dialogu kultur?
Publikacja jest rezultatem
obszernych badań dotyczących kultury głównego nurtu, które autor
prowadził przez pięć lat w trzydziestu krajach. Rozmawiał z ponad
1200 osobami we wszystkich stolicach sztuki rozrywkowej.
|
|