Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mainstream. Co podoba się wszędzie na świecie

30-08-2014, 18:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 36.79 zł     
Użytkownik Lideria.pl
numer aukcji: 4474337135
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 30-08-2014 18:50:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

biuro

Lideria - Biuro

+48 22[zasłonięte]695-45
[zasłonięte]@lideria.pl


dostawa
Sprawdź szczegóły w :
"Dostawa i płatność"

Odbiór osobisty
w Warszawie

Nie wysyłamy paczek
za granicę.






produkt

Mainstream. Co podoba się wszędzie na świecie

Autor: Frederic Martel

ilość stron: 492
oprawa: miękka
format: 150x230

data wydania: 2011
wydawca: Czarna Owca

EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]55433

Badanie na temat tej kultury, która podoba się wszystkim

Jak produkuje się bestseller, hit czy blockbuster? Dlaczego popcorn i coca-cola odgrywają wielką rolę w przemyśle filmowym? Czy po porażce w Chinach Disney i Murdoch zdołają wyeksportować swój produkt do Indii? W jaki sposób Bollywood uwodzi Afrykanów, a brazylijskie telenowele zjednują sobie Rosjan? Dlaczego Walonowie domagają się filmów dubbingowanych, podczas gdy Flamandowie wolą wersje z napisami? Skąd ten triumf amerykańskiego modelu rozrywki i ten schyłek Europy? I wreszcie, dlaczego wartości bronione przez chińską propagandę i media muzułmańskie dziwnie przypominają wartości studiów Disneya?

By odpowiedzieć na te pytania, dziennikarz i badacz Frederic Martel przeprowadził długie dochodzenie od Hollywood do Bollywood, od Japonii po Afrykę Subsaharyjską, od kwatery głównej Al-Dżaziry w Katarze aż po siedzibę giganta Televisa w Meksyku. Jego obserwacje są jednocześnie oryginalne, fascynujące i niepokojące rozpoczęła się nowa wojna światowa o treści.

W sercu tej wojny: kultura mainstreamowa. Nowe kraje pojawiają się ze swoimi mediami i swoją masową rozrywką. Internet zwielokrotnia ich siłę. Wszystko przyspiesza. W Indiach, Brazylii, Arabii Saudyjskiej, trwa walka o dominację w sieci i o zwycięstwo w obszarze soft power. Wszyscy chcą kontrolować słowa, obrazy, marzenia.

Mainstream opowiada o tej globalnej wojnie mediów i kultury. I wyjaśnia, co trzeba robić, by podobać się wszystkim i wszędzie na świecie.

Frederic Martel jest badaczem i dziennikarzem. Jego ostatnia książka De la culture en Amerique (O kulturze w Ameryce) została przetłumaczona na wiele języków i była przedmiotem dyskusji w wielu krajach. Martel wykłada na HEC (Szkoła wyższych studiów handlowych) i prowadzi główny magazyn informacyjny o przemysłach kreatywnych i mediach w Radio France.

Mainstream jest rezultatem obszernych badań, które prowadził przez pięć lat w trzydziestu krajach. Frederic Martel przeprowadził wywiady z ponad 1200 osobami we wszystkich stolicach entertainmentu. Analizuje grę aktorów, logikę grup i śledzi obieg treści na pięciu kontynentach. Dowodzi, że nawet jeśli produkty mainstreamowe niekoniecznie są artystyczne, to strategie, które umożliwiają ich tworzenie i rozpowszechnianie, mogą być fascynujące.

MAINSTREAM ['me nstri:m], przymiotnik: mainstreamowy słowo pochodzenia amerykańskiego: dla ogółu, dominujący, popularny. Wyrażenie kultura mainstreamowa może mieć konotację pozytywną, w sensie kultury dla wszystkich, lub negatywną, w sensie kultury hegemonicznej. Film mainstreamowy taki, który chce trafić do szerokiej publiczności media mainstreamowe media masowe produkt mainstreamowy sprzedający się masowo ktoś chce być mainstreamowy chce podobać się wszystkim.

    Jak nie płacić za dostawę?


    1. Przy zakupie dowolnej pozycji z kategorii:  Darmowa dostawa
    2. Do pozycji oznaczonych darmową wysyłką możesz dodać przedmioty
         z naszych pozostałych aukcji, a paczkę i tak wyślemy bezpłatnie!
    

Jak kupić przedmioty z kilku naszych aukcji
i zapłacić tylko raz za dostawę?


1. Dodaj wszystkie zakupione u nas PRZEDMIOTY do koszyka      
2. Przejdź do koszyka, zaznacz wybrane pozycje i kliknij przycisk  


Uwaga! Nie używaj przycisku "Kup Teraz" dla każdej aukcji osobno!
Wystarczy tylko raz potwierdzić zakup w koszyku.