|
|
|
Wysyłamy przedmioty starannie i bezpiecznie zapakowane w ciągu 4 dni roboczych od wpływu środków na konto
|
| |
|
|
Płatność Allegro lub przedpłata na konto |
| |
|
|
| 08 |
Magnum Sal Kopalnia Soli w Wieliczce Roku pańskiego 1368 miłościwie nam panujący Kazimierz Wielki mocą swego królewskiego prawa ustanowił dokument zwany Statutem Żup Krakowskich. Jasno stoi w nim zapisane, iż kto otrzyma z rąk Króla tytuł urzędniczy Żupnika Królewskiego, zarządzać będzie Kopalnią Soli w Wieliczce, Magnum Sal zwaną. Jaśnie Pan żupnikiem swym królewskim tego ze sztygarów mianuje, kto pracą swą dowiedzie, iż fach żupniczy najlepiej opanował i na chwałę Królestwa Polskiego eksploatacyję Żup Krakowskich poprowadzi. Każdy z graczy wciela się w sztygara - zarządcę górniczej ekipy. W czasie gry gracze będą starali się jak najefektywniej wydobywać sól z kopalni, a następnie tak pozyskane „białe złoto” sprzedawać na targu. Przede wszystkim jednak, gracze będą realizować królewskie zamówienia na sól. Ten, który zarobi najwięcej na wydobyciu soli, otrzyma tytuł żupnika i wygra grę. Magnum Sal zostało stworzone przez duet autorów: debiutującego jako projektant redaktora GamesFanatic.pl – Marcina Krupińskiego i autora „Małych Powstańców” – Filipa Miłuńskiego. Autorem ilustracji jest Piotr Nowojewski, znany polskim graczom między innymi z świetnej oprawy graficznej gry Hannibal Barkas. Liczba graczy: 2 - 4 osoby Wiek: od 10 lat Czas gry: ok. 90 minut Zawartość pudełka: • plansza przedstawiająca miasto Wieliczka • podłużny żeton szybu kopalni • 24 żetony zamówień królewskich (po 8 na fazy I, II i III) • 18 żetonów kopalni (8 I poziomu, 6 II poziomu i 4 III poziomu) • 21 kart narzędzi • żetony pieniędzy (5 x 50 groszy, 5 x 20 groszy, 10 x 5 groszy, 10 x 3 grosze, • 15 x 1 grosz) • znacznik gracza rozpoczynającego fazę • drewniane kostki soli • po 10 górników w 4 kolorach graczy • 2 znaczniki (drewniane walce) do użycia w budynku karczmy i na zamku • instrukcja |
|