*
Zmniejszenie zużycia paliwa - 13 - 22% przy zachowaniu dotychczasowego stylu jazdy.
*
Uzyskanie efektu wysokooktanowego z tańszego paliwa (LPG, PB, ON).
*
Wzrost przyspieszenia na każdym biegu 15%.
*
Wzrost mocy i dynamiki silnika - 16%.
*
Wyciszenie pracy silnika.
*
Płynna i równomierna praca silnika w pełnym zakresie obrotów.
*
Wzrost prędkości maksymalnej - ok. 14%.
*
Lepsza praca gaźników i wtryskiwaczy paliwa.
*
Czyste świece.
*
Zapobieganie osadzania się nagaru w silniku (pierścienie tłokowe rozprężają się i doszczelniając cylindry przywracają nominalne ciśnienie sprężania silnika oraz likwidują główną przyczynę dymienia).
*
Łatwiejszy rozruch w niskich temperaturach (również diesel).
*
Znaczne wydłużenie żywotności oraz pełna sprawność pompy wtryskowej.
*
Zmniejszenie nagrzewania się turbosprężarki i przedłużenie jej żywotności.
*
Znaczne przedłużenie żywotności silnika i katalizatora.
*
Poprawa spalania rakotwórczego benzenu w benzynie bezołowiowej.
*
Spadek emisji spalin - od 50 - 80% - spaliny przestają wytwarzać charakterystyczny śmierdzący zapach zwłaszcza przy LPG i DIESEL.
*
Łatwy montaż bez przecinania przewodów - zachowujemy gwarancję w przypadku nowych samochodów.
*
Gwarancja jakości przez 30 lat, niezawodne i bezobsługowe działanie przez wiele lat.
MAGNETYZERY EXPANDE RPRZESZŁY
ODPOWIEDNIE TESTY
< br>
Magnetyzer działa na wszystkie rodzaje paliwa ( LPG, BENZYNA, ON ) we wszystkich samochodach (osobowe, dostawcze, ciężarowe).
Paliwo wpływając do silnika ma bezładnie rozłożone i pozlepiane cząsteczki, pozbawione odpowiedniej ilości tlenu. Następuje tylko częściowe spalanie paliwa, wytwarzają się duże ilości spalin - CO (tlenek węgla), HC (nie spalone węglowodory). zanieczyszczając środowisko i tworząc bardzo szkodliwy nagar, który niszczy silnik poprzez osadzanie się na częściach silnika takich jak np. tłoki , pierścienie tłokowe, cylindry, zawory, świece zapłonowe i wtryskiwacze. Pierścienie tłokowe tracą elastyczność, pogarsza się smarowanie i następuje szybsze zużycie silnika. Szkodliwym efektem jest również przegrzewanie się elementów silnika oraz spalanie stukowe.
Z pomocą przychodzi tu odpowiednio ukierunkowane, stałe pole magnetyczne generowane przez magnetyzer. Powoduje ono rozbicie łańcuchów cząstek paliwa i porządkuje ich rozkład. Dzięki temu po zastosowaniu magnetyzera powietrza tlen znajdujący się w mieszance paliwowo-powietrznej znajduje więcej wiązań, łatwiej reaguje z węglowodorami w paliwie co w rezultacie powoduje spalanie większej ilości cząstek paliwa znajdujących się w tej samej jego objętości. Efektem jest zwiększenie wydajności silnika i mniejsza ilość zanieczyszczeń w spalinach.
Do uzyskania takiej samej mocy silnika potrzeba teraz mniejszej ilości paliwa.
Powstają optymalne warunki spalania mieszanki i bardzo małe ilości CO i HC w spalinach. Pierścienie tłokowe odzyskują swoją elastyczność i eliminują przedmuch spalin z komory spalania do miski olejowej. Wzrasta kompresja i sprawność silnika. Znikają problemy samozapłonu i spalania stukowego. Elementy silnika nie są przegrzane i zachowują dłuższą żywotność.
We wszystkich naszych produktach zastosowaliśmy niezwykle silne magnesy neodymowe o najwyższych dostępnych parametrach technicznych i wzmocnionej odporności na wysokie temperatury co umożliwia wieloletnią pracę magnetyzerów w wysokich temperaturach panujących w otoczeniu silnika. Magnesy zabezpieczone są podwójną powłoką antykorozyjną (miedź i nikiel) przez co nie tracą właściwości magnetycznych i nie ulegają korozji wewnętrznej i zewnętrznej w miarę upływu czasu. Są one tak zorientowane wobec siebie, aby poprzez nałożenie się pól magnetycznych uzyskać odpowiednio maksymalną gęstość strumienia magnetycznego dokładnie tam, gdzie jest to wymagane.
Obudowa została zaprojektowana z odpowiedniego stopu metali i pełni dwie bardzo ważne funkcje:
1. Kierunkuje i wzmacnia działanie pola magnetycznego na przewody paliwa i powietrza.
2. Poprzez zastosowanie ekranowania jakim jest stop metali chroni wrażliwe części elektroniczne silnika przed działaniem pola magnetycznego.
Wysokiej jakości komplet MAGNETYZERÓW EXPANDER o nie spotykanych dotąd parametrach technicznych to bezkompromisowy produkt dla osób chcących korzystać ze wszystkiego co najlepsze. Konkurować z nim mogą jedynie konstrukcje kilkukrotnie droższe. Wyniki takie osiągnęliśmy dzięki zastosowaniu materiałów produkowanych wyłącznie na nasze potrzeby. Ponadto przed przystąpieniem do sprzedaży magnetyzerów przeprowadziliśmy kilkunasto miesięczne testy wykorzystując komputerowy - cyfrowy rozkład sił pól magnetycznych co dało nam podstawę do dalszych badań. Następnie testowaliśmy różnego typu konstrukcje magnetyzerów na ponad 100 samochodach. Upewniło to nas, że ostateczny produkt jest konstrukcją o optymalnych rozwiązaniach technicznych a osiągnięte wyniki przeszły nasze oczekiwania. W związku z tym wymagający klienci docenią nasz produkt.
Masz pewność, że kupujesz w 100% oryginalny,
najlepszy jakościowo produkt na rynku
Skoro to takie świetne urządzenie, to dlaczego nie jest montowane
fabrycznie przez producenta?
To pytanie zadaliśmy kiedyś przedstawicielowi koncernu produkującego samochody. Podkreślając, że jest to całkiem prywatna wypowiedź, stwierdził:
,,...Każde urządzenie, które podwyższa parametry techniczne silnika konstruowanego przez lata przez zespoły fachowców i za ogromne pieniądze, spotka się z niechęcią tego środowiska. Polityka ekonomiczna każdej firmy zakłada, że jeżeli chcesz mieć szybszy samochód o lepszych parametrach, to po prostu kup droższy model. Jeśli urządzenie, którego koszt wynosi kilkadziesiąt złotych, potrafi w niektórych wypadkach spowodować, że klient uzyskuje parametry samochodu o klasę lepszego, to nie wyda on przecież kilkunastu tysięcy złotych na lepszy model. Taką praktykę stosują nie tylko koncerny samochodowe, ale i np. firmy informatyczne – jeśli chcesz mieć w komputerze szybszy procesor to kup droższy, a nie “podkręcaj go”....
PAMIĘTAJ ! TWOJEMU DILEROWI SAMOCHODÓW NIE ZALEŻY BYŚ MIAŁ DŁUŻEJ SPRAWNY SILNIK I NIE MUSIAŁ ZMIENIAĆAUTA NA NOWE. STACJE PALIW CIESZĄ SIĘ JAK SPALISZ 13-22 % PALIWA WIĘCEJ.
Na szczęście sytuacja powoli się zmienia! W wielu autoryzowanych salonach samochodowych w USA i Japonii magnetyzery na życzenie użytkownika montowane są bezpośrednio w salonie.
Dlaczego magnetyzery są tak mało rozpowszechnione?
Szczegółowe badania przeprowadzone w USA w latach 90-tych wykazały, że urządzenie ograniczające zużycie paliwa tylko o 15 % spowodowałoby zmniejszenie rocznych przychodów do budżetu rządu federalnego o 45 mld USD (!!!). Nie natrafiliśmy na podobne badania prowadzone w ostatnich latach, a przecież zużycie różnego rodzaju paliw na świecie wzrasta z roku na rok.
A co stałoby się z producentami katalizatorów?
To pytanie pozostawimy bez odpowiedzi...
Na zdjęciu przykładowy montaż magnetyzerów Expander paliwa i powietrza w samochodzie:
DOKŁADNĄ INSTRUKCJĘ MONTAŻU PRZESYŁAMY WRAZ Z ZAKUPIONYMI MAGNETYZERAMI.
MONTAŻ MAGNETYZERÓW EXPANDER JEST BARDZO PROSTY I BEZPIECZNY.
NIE WYMAGA SPECJALISTYCZNYCH NARZĘDZI ANI ZNAJOMOŚCI MECHANIKI SAMOCHODOWEJ.
POLEGA NA ZAŁOŻENIU A NASTĘPNIE ZACIŚNIĘCIU OPASEK Z MAGNETYZERAMI
NA PRZEWODACH PALIWA I POWIETRZA.
* Odkrycie prof. Van der Waalsa, laureata Nagrody Nobla w 1910r., dotyczące oddziaływania sił przyciągania międzycząsteczkowego,
* Japoński naukowiec, Saburo Miyata Moriya, uznany światowym pionierem magnetycznej obróbki paliw. W latach 1[zasłonięte]965-19- prowadził prace naukowo - badawcze dotyczące magnetycznej aktywacji paliw węglowodorowych, takich jak benzyna, olej, gaz i nafta, które zakończyły się ogromnym sukcesem.
* Opinia dr Hansa A. Niepera z Hanoweru:
"...Aktualnie najważniejszym zadaniem producentów samochodów jest optymalizacja spalania paliwa wewnątrz silnika. Można to uzyskać poprzez aktywację magnetyczną."
Opinia dr inż. Andrzeja Szczypiorowskiego z Politechniki Częstochowskiej z zakresu magnetycznej obróbki paliw na podstawie wieloletniej działalności naukowo-badawczej:
"...nawet nowoczesne silniki spalinowe, z pięcioma zaworami na każdym cylindrze i układami elektronicznymi nowej generacji potrzebują magnetycznej aktywacji, czyli obróbki paliwa. Gdyby najlepsze, współczesne konstrukcje silników zapewniały pełne spalenie mieszanki paliwowo powietrznej, to katalizatory nie byłyby potrzebne."
*
Prace badawcze i publikacje prof. Dr hab. inż. Wojciecha Nowaka i dr inż. Andrzeja Szczypiorowskiego z Politechniki Częstochowskiej (Gospodarka Paliwami i Energią nr 10/94 oraz 3/95 i nr 5/95).
* Badania zespołu kierowanego przez prof. dr hab. inż. Jerzego Tomeczka z Politechniki Śląskiej.
*
Badania Politechniki Wrocławskiej, realizowane przez zespół pod kierownictwem doc. Dr hab. Lecha Sitnika.
* Badania Instytutu Lotnictwa w Warszawie prowadzone przez doc. dr inż. Antoniego Jankowskiego.
Prof. dr hab. inż Wojciech Nowak jako wieloletni konsultant naukowy Research Center for Advanced Energy Conversion na Uniwersytecie Nagoya ma zapewniony dostęp do najnowocześniejszej unikatowej japońskiej aparatury badawczej. Dotychczasowe wyniki badań przeprowadzone przy współpracy specjalistów polskich z wymienionego Centrum w Japonii wykazały, że bez odpowiedniej obróbki MAGNETYCZNEJ paliwa, nie jest możliwe uzyskanie wysokiej temperatury na wylocie z komory paleniskowej. Na podstawie wcześniejszych doświadczeń krajowych stwierdzono, że obróbka magnetyczna paliwa pozwala nie tylko na podwyższenie temperatury płomienia, lecz również na skuteczne polepszenie procesu spalania paliw węglowodorowych typu gaz, olej opałowy, nafta itd...
ZASTOSOWANIA W WOJSKU I TECHNOOLOGIACH KOSMICZNYCH.
Praktyczna idea magnetyzerów narodziła się ponad pół wieku temu jako odpowiedź na zapotrzebowanie niemieckiej Luftwaffe, zainteresowanej wyeliminowaniem smugi dymu wydobywającego się z silników samolotów myśliwskich i bombowych.
W wyniku serii doświadczalnych prób firmy MESSERSCHMITT-FLUGZEUGWERKE ustalili taką konfiguracje pola magnetycznego, przy której zadymienie w gazach spalinowych z silników lotniczych zostało ograniczone do minimum. Ubocznym skutkiem w/w wynalazku okazało się zmniejszenie zużycia paliwa.
Najnowszy etap ewolucji tych urządzeń w USA związany jest z zagadnieniami aktywacji wodorowych paliw do pocisków balistycznych i rakiet, a nastepnie promów kosmicznych (NASA).
Postęp ten nie byłby zapewne możliwy gdyby nie szereg odkryć wybitnych naukowców. O skali tych odkryć niech świadczy choćby tylko ilość nagród Nobla przyznanych za badania wpływu pola magnetycznego na paliwo.
Dwunastu naukowców: Otto Stern w roku 1943, Isidor Isaac Rabi w roku 1944, Feli Bloch i Edward Purcell w roku 1952, Willi Lamb i Polykarp Kusych w roku 1955, Sin-Itero Tomonaga, Isaac Schwinger i Richard Feynman w roku 1965, Robert B.Laughlin, Horst J.Stärmer, Daniel C.Tsui w roku 1998 otrzymali nagrody Nobla za badanie wpływu pola magnetycznego na cząsteczki. Aktualna teoria dotycząca wpływu pola magnetycznego na paliwa węglowodorowe sugeruje, że przyłożone odpowiednie pole zwiększa powierzchnię cząsteczek węglowodorowych i pomaga w dokładniejszym wymieszaniu cząsteczek powietrza, ułatwiając pełniejsze spalanie w silniku.
|