|
|
|
ZGŁOSZENIA W URZĘDZIE PATENTOWYM RP:
-
NOWATORSKIEJ KONSTRUKCJI I ULEPSZONEGO DZIAŁANIA MAGNETYZERÓW - NR P 370843
-
ZNAKU TOWAROWEGO - NR Z - 297406
-
WZORU PRZEMYSŁOWEGO - NR Wp - 9062
|
TYLKO MAGNETYZERY EXPANDER PRZESZŁY SPECJALISTYCZNE TESTY.
|
ZAPOZNAJ SIĘ Z REWELACYJNYMI WYNIKAMI BADAŃ :
kliknij kolejno na poniższe znaczki:
|
|
|
|
|
|
|
POLSKI ZWIĄZEK MOTOROWY Okręgowy Zespół Działalności Gospodarczej Białystok
|
|
|
|
Polski Związek Motorowy Białystok
|
|
|
3 NEODYMOWYCH MAGNETYZERÓW EXPANDER :
2 MAGNETYZERY PALIWA + 1 MAGNETYZER POWIETRZA
ZESTAW PRZEZNACZONY JEST DO :
- SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH,
- TIRÓW,
- AUTOBUSÓW,
- SPRZĘTU BUDOWLANEGO,
- CIĄGNIKÓW I MASZYN ROLNICZYCH,
- INNYCH MASZYN ZASILANYCH PALIWAMI WĘGLOWODOROWYMI: ON , BENZYNA, LPG.
Magnetyzery przeznaczone do montażu w maszynach typu samochód ciężarowy, ciągnik siodłowy, autobus: MAN, DAF, SCANIA, VOLVO, MERCEDES, RENAULT, IVECO, JELCZ, STAR, SETRA, NEOPLAN, BOVA, AUTOSAN, VAN HOOL.
Maszynach rolniczych typu ciągnik, kombajn: URSUS, ZETOR, BIZON, PROKMAR, FENDT, CASE, JOHN DEERE, MASSEY FERGUSSON, DEUTZ FAHR, McCORMICK, MTZ BELARUS, SAME, INTERNACIONAL, CLAAS, LAMBORGHINI, JCB, VALTRA, NEW HOLLAND, FOTON, VALIANT, RENAULT, MATROT.
Maszyny budowlane i łodzie motorowe
|
SUPER MOCNE
POTRÓJNIE WZMOCNIONE
TYLKO NA ALLEGRO W CENIE PROMOCYJNEJ
|
KOMPLET 87zł. |
DEDYKOWANY DO KAŻDEGO RODZAJU PALIWA
do ON, BENZYNA, LPG
Korzyści wynikające z montażu magnetyzerów EXPANDER w TIR-ach i samochodach ciężarowych:
-
Zmniejszenie zużycia paliwa od 13% do 22% przy zachowaniu dotychczasowego stylu jazdy.
-
Zapobieganie osadzania się nagaru w silniku co znacznie wydłuży jego żywotność, oraz spowoduje wydłużenie okresów międzyremontowych (pierścienie, tłoki, wtryski, cylindry).
-
Wzrost mocy i dynamiki silnika ok. 16% - ważne zwłaszcza przy dużym obciążeniu i pokonywaniu wzniesień.
-
Wzrost przyśpieszenia na każdym biegu, efektem tego jest zwiększenie bezpieczeństwa podczas wyprzedzania oraz pokonywanie wyznaczonych tras, w krótszym czasie niż dotychczas.
-
Łatwiejszy rozruch w niskich temperaturach.
-
Zmniejszenie przegrzewania się silnika.
-
Uzyskania efektu wysokooktanowego z tańszego paliwa.
-
Wyciszenie pracy silnika.
-
Lepsza praca wtryskiwaczy paliwa.
-
Czyste świece.
-
Znaczne wydłużenie żywotności oraz pełną sprawność pompy wtryskowej.
-
Zmniejszenie nagrzewania się turbosprężarki i przedłużenie jej żywotnosci.
-
Spadek emisji spalin od 50%-80%. Spaliny przestają wytwarzać charakterystyczny śmierdzący zapach zwłaszcza przy DIESEL.
-
Wydłużenie żywotności katalizatora.
-
Łatwy montaż bez przecinania przewodów.
-
Gwarancja jakości , niezawodne i bezobsługowe działanie przez wiele lat.
|
Reasumując wyżej wymienione korzyści możemy jednoznacznie stwierdzić, że montaż magnetyzerów nie tylko wpłynie na zmniejszenie zużycia paliwa, ale także na ogólne osiągi samochodów oraz pozwoli kierowcy ograniczyć towarzyszący im w tej pracy stres do minimum z czym wiąże się zmniejszenie ilości wypadków z udziałem samochodów ciężarowych.
NIGDY NIE ZAREJESTROWANO NEGATYWNEGO WPŁYWU MAGNETYZERÓW NA DZIAŁANIE I ŻYWOTNOŚĆ SILNIKA BEZ WZGLĘDU NA RODZAJ PALIWA JAKIM JEST ON ZASILANY.
Jeżeli posiadasz samochód ciężarowy lub jesteś właścicielem kilku bądź kilkunastu samochodów ciężarowych , chcesz poprawić efektywność samochodów i pracy kierowców montaż magnetyzerów jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem !!!
|
POLICZ !!!
Ile wdajesz na paliwo, remonty silników, przestoje, wydłużony czas pracy kierowców, straty spowodowane nieterminową dostawą ?
Zreasumuj koszty i sam odpowiedz sobie na pytanie ile możesz zaoszczędzić inwestując tak niewiele !!!
Magnetyzery zamontowaliśmy już w kilkudziesięciu samochodach ciężarowych i autobusach we wszystkich przypadkach sprawdziły się doskonale.
Chcielibyśmy zwrócić jeszcze uwagę, że zmniejszenie spalania paliwa jest podawane procentowo od 13% do 22%. Gdyby wziąć pod uwagę tą minimalną wartość 13% to w samochodzie, który spala 30l /100 km zużycie spadnie ok. 4 litrów .
|
UWAGA!!!
Z Naszych źródeł informacji wynika, że niektórzy kierowcy nagminnie przywłaszczają paliwo i mają na to rożne sprytne sposoby (odlewanie paliwa z baku i sprzedaż, biorą faktury o wyższej wartości niż tankowali, itp.) Dlatego po zamontowaniu magnetyzerów może być problem z ustaleniem rzeczywistych osiągów oraz spalania paliwa. Mało tego kierowcy w obawie o zmniejszenie swoich nielegalnych dochodów mogą stwierdzić, ze nie ma pozytywnych efektów działania magnetyzerów. Proponujemy montaż w pojazdach co do których jesteśmy pewni że kierowcy nie oszukują na paliwie lub, których kierowcą jest ich właściciel, jemu najbardziej zależy na zmniejszeniu kosztów i poprawie osiągów auta.
|
BUDOWA I DZIAŁANIE MAGNETYZERÓW EXPANDER
Wpływ magnetyzerów na paliwa płynne.
Odpowiednio ukształtowane i skupione silne pole magnetyczne powoduje polaryzację cząstek paliwa, czyli zmianę struktury molekularnej paliw ciekłych i gazowych, uporządkowanie ich cząstek oraz nadanie im dodatniego ładunku. W wyniku tego występuje proces jonowego przyciągania tlenu. Dzięki temu mieszanka paliwowo-powietrzna jest dużo lepiej nasycona tlenem, proces spalania jest szybszy i pełniejszy, a znaczna redukcja substancji toksycznych [CO i CH] w spalinach świadczy o tym, że spalanie jest zbliżone do optymalnego.
Magnetyzer to urządzenie bezobsługowe, pracujące bez zasilania min. 30 lat i montowane na zewnątrz przewodu. Magnetyzery składają się z wysokiej jakości magnesów neodymowych i obudowy aktywującej. Magnesy neodymowe najnowszej generacji użyte do budowy magnetyzera są 10-krotnie silniejsze od zwykłych magnesów używanych np. w przemyśle. Obudowa została zaprojektowana i wykonana tak, aby ukierunkowane działanie pola magnetycznego było w pełni wykorzystane.
Wysokiej jakości komplet AKTYWATORÓW MAGNETYCZNYCH EXPANDER o nie spotykanych dotąd parametrach technicznych to bezkompromisowy produkt dla osób chcących korzystać z wszystkiego co najlepsze. Konkurować z nim mogą jedynie konstrukcje kilkukrotnie droższe. Wyniki takie osiągnęliśmy dzięki zastosowaniu materiałów produkowanych wyłącznie na nasze potrzeby.
EFEKTY SĄ ODCZUWALNE NATYCHMIAST,
ale okres stabilizacyjny trwa 90 dni niezależnie od ilości przejechanych kilometrów i minimum 1600 km. - oznacza to czas niezbędny do całkowitego nasycenia magnetycznego wszystkich części metalowych pomiędzy zamontowanym MAGNETYZEREM a komorą spalania w silniku. Wstępne nasycenie trwa około 14 dni. Moc silnika i jego dynamika będą stopniowo wzrastać, uzyskując najlepsze parametry pod koniec 90- dniowego okresu stabilizacji.
SPOSÓB I MIEJSCE MONTAŻU MAGNETYZERÓW
Na zdjęciu przykładowy montaż magnetyzerów paliwa i powietrza :
MONTAŻ JEST BARDZO PROSTY.
NIE WYMAGA SPECJALISTYCZNYCH NARZĘDZI .
CZAS MONTAŻU 10min
DOKŁADNĄ INSTRUKCJĘ MONTAŻU PRZESYŁAM WRAZ Z ZAKUPIONYMI MAGNETYZERAMI.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA :
Skoro to takie świetne urządzenie, to dlaczego nie jest montowane fabrycznie przez producenta ?
To pytanie zadaliśmy kiedyś przedstawicielowi koncernu produkującego samochody. Podkreślając, że jest to całkiem prywatna wypowiedź, stwierdził:
,,...Każde urządzenie, które podwyższa parametry techniczne silnika konstruowanego przez lata przez zespoły fachowców i za ogromne pieniądze, spotka się z niechęcią tego środowiska. Polityka ekonomiczna każdej firmy zakłada, że jeżeli chcesz mieć szybszy samochód o lepszych parametrach, to po prostu kup droższy model. Jeśli urządzenie, którego koszt wynosi kilkadziesiąt złotych, potrafi w niektórych wypadkach spowodować, że klient uzyskuje parametry samochodu o klasę lepszego, to nie wyda on przecież kilkunastu tysięcy złotych na lepszy model. Taką praktykę stosują nie tylko koncerny samochodowe, ale i np. firmy informatyczne – jeśli chcesz mieć w komputerze szybszy procesor to kup droższy, a nie “podkręcaj go”....
Na szczęście sytuacja powoli się zmienia! W wielu autoryzowanych salonach samochodowych w USA i Japonii magnetyzery na życzenie użytkownika montowane są bezpośrednio w salonie.
Dlaczego magnetyzery są tak mało rozpowszechnione ?
Szczegółowe badania przeprowadzone w USA w latach 90-tych wykazały, że urządzenie ograniczające zużycie paliwa tylko o 15 % spowodowałoby zmniejszenie rocznych przychodów do budżetu rządu federalnego o 45 mld USD (!!!). Nie natrafiliśmy na podobne badania prowadzone w ostatnich latach, a przecież zużycie różnego rodzaju paliw na świecie wzrasta z roku na rok.
A co stałoby się z producentami katalizatorów? To pytanie pozostawimy bez odpowiedzi...
|
ODROBINA HISTORII AKTYWACJI MAGNETYCZNEJ:
TO NIE CZARY TO FIZYKA !!!
-
Odkrycie prof. Van der Waalsa, laureata Nagrody Nobla w 1910r., dotyczące oddziaływania sił przyciągania międzycząsteczkowego
-
Japoński naukowiec, Saburo Miyata Moriya, uznany światowym pionierem magnetycznej obróbki paliw. W latach 1[zasłonięte]965-19- prowadził prace naukowo - badawcze dotyczące magnetycznej aktywacji paliw węglowodorowych, takich jak benzyna, olej, gaz i nafta, które zakończyły się ogromnym sukcesem.
-
Opinia dr Hansa A. Niepera z Hanoweru :
,...Aktualnie najważniejszym zadaniem producentów samochodów jest optymalizacja spalania paliwa wewnątrz silnika. Można to uzyskać poprzez aktywację magnetyczną. "
,,...nawet nowoczesne silniki spalinowe, z pięcioma zaworami na każdym cylindrze i układami elektronicznymi nowej generacji potrzebują magnetycznej aktywacji, czyli obróbki paliwa. Gdyby najlepsze, współczesne konstrukcje silników zapewniały pełne spalenie mieszanki paliwowo powietrznej, to katalizatory nie byłyby potrzebne".
- Prace badawcze i publikacje prof. Dr hab. inż. Wojciecha Nowaka i dr inż. Andrzeja Szczypiorowskiego z Politechniki Częstochowskiej (Gospodarka Paliwami i Energią nr 10/94 oraz 3/95 i nr 5/95).
- Badania zespołu kierowanego przez prof. dr hab. inż. Jerzego Tomeczka z Politechniki Śląskiej.
- Badania Politechniki Wrocławskiej, realizowane przez zespół pod kierownictwem doc. Dr hab. Lecha Sitnika.
- Badania Instytutu Lotnictwa w Warszawie prowadzone przez doc. dr inż. Antoniego Jankowskiego.
-
Prof. dr hab. inż Wojciech Nowak jako wieloletni konsultant naukowy Research Center for Advanced Energy Conversion na Uniwersytecie Nagoya ma zapewniony dostęp do najnowocześniejszej unikatowej japońskiej aparatury badawczej. Dotychczasowe wyniki badań przeprowadzone przy współpracy specjalistów polskich z wymienionego Centrum w Japonii wykazały, że bez odpowiedniej obróbki MAGNETYCZNEJ paliwa, nie jest możliwe uzyskanie wysokiej temperatury na wylocie z komory paleniskowej. Na podstawie wcześniejszych doświadczeń krajowych stwierdzono, że obróbka magnetyczna paliwa pozwala nie tylko na podwyższenie temperatury płomienia, lecz również na skuteczne polepszenie procesu spalania paliw węglowodorowych typu gaz , olej opałowy, nafta itd..
ZASTOSOWANIA W WOJSKU I TECHNOOLOGIACH KOSMICZNYCH.
Praktyczna idea magnetyzerów narodziła się ponad pół wieku temu jako odpowiedź na zapotrzebowanie niemieckiej Luftwaffe, zainteresowanej wyeliminowaniem smugi dymu wydobywającego się z silników samolotów myśliwskich i bombowych. W wyniku serii doświadczalnych prób firmy MESSERSCHMITT-FLUGZEUGWERKE ustalili taką konfiguracje pola magnetycznego, przy której zadymienie w gazach spalinowych z silników lotniczych zostało ograniczone do minimum. Ubocznym skutkiem w/w wynalazku okazało się zmniejszenie zużycia paliwa.
Najnowszy etap ewolucji tych urządzeń w USA związany jest z zagadnieniami aktywacji wodorowych paliw do pocisków balistycznych i rakiet, a nastepnie promów kosmicznych (NASA).
Postęp ten nie byłby zapewne możliwy gdyby nie szereg odkryć wybitnych naukowców. O skali tych odkryć niech świadczy choćby tylko ilość nagród Nobla przyznanych za badania wpływu pola magnetycznego na paliwo.
Dwunastu naukowców: Otto Stern w roku 1943, Isidor Isaac Rabi w roku 1944, Feli Bloch i Edward Purcell w roku 1952, Willi Lamb i Polykarp Kusych w roku 1955, Sin-Itero Tomonaga, Isaac Schwinger i Richard Feynman w roku 1965, Robert B.Laughlin, Horst J.Stärmer, Daniel C.Tsui w roku 1998 otrzymali nagrody Nobla za badanie wpływu pola magnetycznego na cząsteczki. Aktualna teoria dotycząca wpływu pola magnetycznego na paliwa węglowodorowe sugeruje, że przyłożone odpowiednie pole zwiększa powierzchnię cząsteczek węglowodorowych i pomaga w dokładniejszym wymieszaniu cząsteczek powietrza, ułatwiając pełniejsze spalanie w silniku.
|
Bardzo ładne opakowanie sprawia, że MAGNETYZERY EXPANDER
doskonale nadają się również na prezent.
|
-
Zakupy u nas są w pełni bezpieczne !!!
-
Pisemna GWARANCJA DZIAŁANIA !!!
-
Mogą Państwo liczyć na profesjonalną obsługę z naszej strony.
-
Jesteśmy firmą dla której, najbardziej liczy się zadowolenie kupującego.
-
Pracujemy od 8.00 do 20.00 pn - pt, co oznacza bardzo dobry kontakt.
-
My ponosimy pełną odpowiedzialność za przesyłkę.
-
Żadnego ryzyka z Twojej strony w przypadku zaginięcia, kradzieży lub zniszczenia przesyłki.
-
Produkty są bezpiecznie zapakowane w koperty powietrzne.
|
|
|
- Wylicytowane produkty wysyłamy w dniu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.
- Dane potrzebne do przelewu zostaną przesłane w powiadomieniu od Allegro.
- W tytule przelewu proszę podać nazwę użytkownika Allegro oraz nr aukcji.
-
Do przesyłek dołączamy PARAGON FISKALNY.
Proszę go zachować, gdyż jest on podstawą do uwzględnienia REKLAMACJI !!!
|
|
|
|
Poczta Polska - przesyłka priorytetowa polecona |
|
|
|
Kupując więcej niż 3 komplety magnetyzerów lub dodatkowo inne nasze produkty prosimy o kontakt e-mail w celu ustalenia kosztów przesyłki.
|
|
|
|
|
[zasłonięte]@interia.pl |
tel. kom. |
0 600 [zasłonięte] 437 |
tel. |
(0- 62) 766- 41- 68 - sprawy związane z zamówieniami i wysyłkami. |
KONTO
|
|
|
91 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2010090 [zasłonięte] 614092
|
|
Jesteśmy sprawdzonym producentem.
Tylko Magnetyzery EXPANDER przeszły specjalistyczne testy.
|
|
|
|