!! WITAMY NA NASZEJ AUKCJI !!
Przedmiotem aukcji jest najnowocześniejszy na rynku europejskim zgłoszony do ochrony przez Urząd Patentowy RP pod numerem P-379596 silikonowy trójpolowy kompozytowy aktywator paliw typu „GAS”, pozbawiony efektu przesycenia magnetycznego i całkowicie bezobsługowy, montowany bezpośrednio na przewodzie paliwowym gazowym bez ich przecinania, zalecany do wszystkich silników zasilanych LPG w samochodach osobowych i terenowych wyposażonych w zwykłą instalację jak i sekwencję do IV generacji włącznie, dzięki któremu będziesz oszczędzać do 18% paliwa, samochód i środowisko naturalne.
GRATIS!!!
Kupując nasz aktywator,
magnetyzer powietrza otrzymujesz
GRATIS!!!
Dla silników benzynowych i DIESLA polecamy aktywator POWER - zapraszamy na inne nasze aukcje.
Drogie i kiepskie paliwo?
Falowanie obrotów?
Zdjąłeś katalizator i obawiasz się badania spalin?
Częste awarie sondy lambda i/lub katalizatora ?
Aktywator GAS to odpowiedź na twoje problemy.
Przeczytaj poniżej, dlaczego kupno naszego aktywatora się opłaci !!!
Pewnie w gąszczu tych ofert zastanawiasz się, czym różni się nasz magnetyzer trójpolowy od innych.
Różnica polega na szczegółach, a te jak wiadomo tworzą doskonałość.
Oto podstawowe różnice:
1. Dzięki opatentowanej konstrukcji aktywatora trójpolowego (żadnych blach z magnesikiem, kleju itp wynalazków ) nie trzeba montować aż dwóch czy nawet trzech magnetyzerów paliwa ?!! Odpowiadając jednocześnie na masę pytań pragnę wyjaśnić, że zastosowanie trzech magnetyzerów paliwa nie daje wiekszych oszczędności !! Zresztą proszę sobie odpowiedzieć na pytanie, czy zastosowanie dziesięciu magnetyzerów zwiększy oszczędności 10-krotnie? Oczywiście nie. Wystarczy jeden konkretny i dopracowany AKTYWATOR trójpolowy POSTAW NA JAKOŚĆ A NIE NA ILOŚĆ ;
2. Nasz aktywator jest całkowicie bezobsługowy i pozbawiony podstawowej wady magnetyzerów neodymowych - nie przesyca silnika i nie trzeba go ściągać po krótkim czasie użytkowania – tak jak swego czasu stosowano silne magnesy neodymowe na liczniki energii elektrycznej, które na początku zwalniały obroty tarczy licznika oszukując Zakład Energetyczny, a po pewnym czasie powodowały przesycenie układu licznika i w efekcie przyspieszały obroty licznika, powodując tym razem oszukiwanie użytkownika. Tak samo działają silne magnetyzery neodymowe w układzie jednopolowym, zakłócając pracę silnika i aparatury wtryskowej-dlatego producenci tandetnych magnetyzerów uciekaja w ilość, ale to się nie przekłada w jakość;
3. Silikonowa obudowa, epoksydowa kompozycja zabezpieczająca stosy magnetyczne i skomplikowana technologia czynią go wysoce zaawansowanym a jednocześnie są gwarancją wieloletniej bezawaryjnej pracy - udzielamy 3 letniej gwarancji.
Ponadto w odróżnieniu od innych, tandetnych z nieosłoniętymi silnymi magnesami nie musisz w trakcie montażu przestrzegać określonych odległości montażu od czujników elektromagnetycznych, o czym niestety dowiadujesz sie po zakupie a w trakcie montażu. Dzięki osłonie silikonowej i zawartym wypełniaczu, magnetyzer trójpolowy jest całkowicie bezpieczny w użytkowaniu nawet w nowoczesnym silniku naszpikowanym czujnikami elektromagnetycznymi;
4.W odróżnieniu od konkurencji do każdego rodzaju paliwa i silnika stosujemy inny aktywator: POWER lub GAS. Uważamy, że jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego (inne paliwa i różnej średnicy przewody !!) ;
5. Stosowanie naszych aktywatorów jest łatwiejsze, bezpieczne i możliwe nawet w nowoczesnych silnikach naszpikowanych różnymi czujnikami elektromagnetycznymi.
6. Wysoka skuteczność naszych aktywatorów gwarantująca zwrot poniesionych nakładów pomimo nieznacznie wyższej ceny zakupu – pamiętaj zażenowanie z kupna tandety trwa dłużej niż zadowolenie z niskiej ceny;
7. Jesteśmy polskim producentem tych aktywatorów a nie handlarzem czy "składaczem" jak większość konkurencyjnych i oferujemy jeden konkretny, sprawdzony i dobry aktywator trójpolowy a nie zestawy kilku kiepskich KUPUJĄC NASZ AKTYWATOR DAJESZ PRACĘ POLAKOM !!
TESTY I OPINIE
Magnetyzery nakładkowe przeszły pozytywne testy i były badane przez wiele ośrodków i instytucji motoryzacyjnych
głównie automobilkluby
Z tego powodu nasze aktywatory trójpolowe zostały zgłoszone do Urzędu Patentowego w celu ochrony unikalnej konstrukcji.
Zobacz jedyne realne zdjęcia naszych aktywatorów a nie powinieneś mieć już żadnych wątpliwości.
TWÓJ TEST
Aby potwierdzić działanie aktywatora należy wykonać badanie spalin i porównać je z wcześniejszym wykonanym np. podczas przeglądu samochodu. Spadek zawartości toksycznych składników spalin jest dowodem na działanie i prawidłowy montaż naszego aktywatora.
Tak jak w komentarzu:
Gineveh (179) Pozytywny czw 19 cze 2008 347[zasłonięte]096 Komentarz Odpowiedz ...zmniejszenie CO i CO2 w spalinachi wyraźne (nawet bez katalizatora spaliny mieszczą się we wszystkich normach)....
Po przejechaniu 3-5 zbiorników paliwa uzyskamy pełny efekt ich działania. Nasi klienci najczęściej uzyskują oszczędności rzędu 8-10% plus zwiększona dynamika i elastyczność silnika i to bez dodatkowych kosztów.
Użytkowane w normalny sposób, całkowicie bezobsługowy przez wiele lat są w stanie zaoszczędzić wielokrotnie więcej niż wynosi ich cena i oto właśnie nam chodzi.
EFEKTY STOSOWANIA AKTYWATORÓW TRÓJPOLOWYCH
Aktywatory trójpolowe trwale zmniejszają zużycie paliwa w pojazdach.
A ponadto:
Zwiększają moc i dynamikę (moment obrotowy) silnika na każdym biegu w całym zakresie prędkości obrotowej.
Przedłużają żywotność silnika i układu wydechowego a szczególnie wtryskiwaczy paliwa, katalizatorów oraz świec zapłonowych.
Stopniowo usuwają i całkowicie likwidują nagar z komory spalania i osady z układu wydechowego, podnosząc w ten sposób z biegiem czasu ogólną sprawność silnika.
Ułatwiają rozruch zimnego silnika.
Redukują substancje toksyczne w spalinach – tlenki azotu NOx i tlenki węgla CO oraz węglowodory aromatyczne HC.
Zdecydowanie poprawiają elastyczność i kulturę pracy silnika.
JAK TO DZIAŁA?
Nasze aktywatory posiadają układ trzech wspólnych pól magnetycznych, każde o innym działaniu i zadaniu:
Pierwsze pole odpowiada za skuteczne rozbicie cząstek węglowodorowych ( assocjatów ) w paliwie.
Drugie pole odpowiada za zmianę biegunowości cząstek paliwa z ujemnej na dodatnią.
Trzecie pole zaś odpowiada za równomierne rozłożenie dodatnich już cząstek paliwa w całym przekroju przewodu paliwowego.
Dzięki tym zabiegom ujemnie naładowane cząsteczki powietrza bardzo łatwo łączą się z dodatnio naładowanymi cząsteczkami paliwa.
Poprawia to przygotowanie mieszanki paliwowo-powietrznej, przez co paliwo w cylindrze spala się łatwiej, szybciej i efektywniej.
Skutkiem tego jest poprawa dynamiki samochodu przy jednoczesnym zmniejszonym zużyciu paliwa. Wprowadzenie asymetryczności pól jest podstawową cechą naszych aktywatorów, która powoduje, że
„ZAKŁADASZ RAZ DZIAŁA CAŁY CZAS”
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
· Dlaczego magnetyzery nie są oferowane fabrycznie i powszechnie? – ponieważ, jak każde urządzenie ma swoje wady. Podstawową wadą wielu magnetyzerów jest występujący efekt przesycenia magnetycznego układu zasilania silnika i w efekcie pogorszenie osiągów. Powoduje to niemożliwość ciągłego stosowania takiego magnetyzera, co jest dosyć kłopotliwe w codziennym użytkowaniu (trzeba je ściągać na „jakiś czas”). Nie bez znaczenia jest też fakt bardzo wysokiej ceny zagranicznych markowych magnetyzerów, sięgającej nawet ponad tysiąca złotych. Producenci zaś wolą sprzedawać silniki o wyższych mocach za dużo większe pieniążki. Do tego dochodzą patenty i inne ograniczenia, które krępują ręce konstruktorom. To wszystko powodowało brak szerszego zainteresowania magnetyzerami głównie z przyczyn ekonomicznych. Nam udało się pogodzić profesjonalne wykonanie w technice trójpolowej zdolne do bezobsługowej wieloletniej pracy i niską cenę nawet jak na warunki polskie.
· Po co taka skomplikowana konstrukcja? Inni producenci mają proste rozwiązania, a proste to przecież genialne – rzeczywiście, ale to powiedzenie dotyczy dziś tylko zasady działania. Dziś oczekujemy wyrobów profesjonalnie opracowanych i skonstruowanych. Podobnie jak technika produkcji samochodów ciągle się rozwija, a więc również i elementy stosowane w nowoczesnych samochodach muszą nadążać za ich rozwojem. Stąd taka skomplikowana i wielofazowa technologia produkcji wykorzystująca najnowsze nowinki techniczne i nowoczesne materiały. Jeśli aktywatory mają spełniać swoją rolę przez wiele lat, to muszą być wykonane solidnie i profesjonalnie. Gwarantujemy to przecież 3 letnią gwarancją.
· Czy są ograniczenia w stosowaniu aktywatorów i jakie? – jedynym ograniczeniem w stosowaniu naszych aktywatorów jest zewnętrzna średnica przewodów paliwowych, która nie powinna przekroczyć 15 mm. dla aktywatorów typu „POWER”, 20 mm dla aktywatorów typu „TIR” oraz 30 mm dla aktywatorów typu „GAS”. Jeśli nie były dokonywane żadne przeróbki w samochodzie, to nasze aktywatory na pewno pasują.
WERSJA TESTOWA
Prosimy sprawdzić opinie i komentarze o naszych aktywatorach oraz zapoznać się ze stroną o mnie. Jeśli jednak nie jesteś przekonany, to oferujemy wersję testową na następujących zasadach: · Podczas zakupu należy w mailu zaznaczyć opcję wersja testowa. · Zakup takiego aktywatora traktujemy jako kaucję zwrotną. · Następnie po 90 dniach zdecydujesz, czy chcesz zwrot gotówki czy też zostawiasz sobie aktywator.. · Jeśli zwrócisz nam aktywator my potrącimy koszty manipulacyjne ( koszty jednorazowych opasek, opakowania, przelewu itp.) w wysokości 15 pln a resztę kaucji przelejemy na wskazane konto. Zamówienia wersji testowej można dokonać tylko raz. A więc do dzieła !!!
SPOSÓB MONTAŻU
Zamontowanie naszego magnetyzera trójpolowego nie powinno Ci zająć więcej niż 10 minut, a przysporzy z pewnością wiele satysfakcji z własnoręcznie wykonanej pracy.
Jeśli będziesz miał problemy wystarczy do nas napisać.
Szczegółową instrukcję montażu krok po kroku z rysunkami przesyłamy wraz z zakupionym aktywatorem.
WYSYŁKA – PŁATNOŚĆ – DOSTAWA
Wszystkie dane do przelewu otrzymasz w poście po licytacji.
Wystawiamy faktury VAT.
Koszty przesyłki podane są w formularzu dostawy.
W obrębie Europy wysyłamy po wpłacie na konto za 25 pln.
Przy zakupie trzech i więcej aktywatorów przesyłka gratis.
Kupując na kilku aukcjach np. dwa różne aktywatory za przesyłkę płacisz tylko raz.
|