Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MAGNETYCZNA GRA TOWARZYSKA JISHAKU TREFL

27-11-2014, 13:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 60 zł     
Użytkownik ori_art
numer aukcji: 4744762341
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 16   
Koniec: 27-11-2014 12:47:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Producent: Trefl
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ARTsystem - karnisze-rolety-ozdoby okienne



Na skróty - kliknij link:


- Karnisze

- Akcesoria do karniszy

- Firanki

- Zasłonki

- Akcesoria i ozdoby do firan lub zasłon

- Artykuły dekoracyjne do domu

- Pościele i koce

- Konfekcja stołowa

- Galanteria ubraniowa

- Artykuły dekoracyjne na ślub i wesele

- Dla dzieci



[zasłonięte]@wp.pl


kom. 511-[zasłonięte]-315



lub przelew zwykły

50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581138 [zasłonięte] 451082

w tytule przelewu prosimy podać: nick i nr aukcji




- towar wysyłamy do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie lub informacji o pobraniu,

- jeśli adres wysyłki jest inny niż na allegro - prosimy poinformuj nas o tym w formularzu dostawy,

- za wszystkie zakupione przez Ciebie na różnych aukcjach przedmioty ponosisz jeden koszt wysyłki.

Więcej przeczytasz na stronie O mnie


Opis produktu:

GRA TOWARZYSKA JISHAKU TREFL


Gra Jishaku  to polaryzująca gra magnetyczna, dla jednego lub kilku graczy, w której zmierzą się potężne siły – stań do walki z przeciwnikami i polaryzującą mocą czarnego hematytu, wykorzystując swoje supermoce: strategię i spryt. Tylko czujność i taktyka pozwolą kontrolować nieprzewidywalną moc magnesów – Twoim zadaniem jest ułożenie ich tak, żeby bieguny pola magnetycznego się odpychały. Pamiętaj, że kamienie będą na siebie oddziaływać, a pozostali gracze mają dokładnie ten sam cel co Ty! W tej grze każdy ruch decyduje o tym, kto może zostać zwycięzcą, a kogo pokona magnetyczna siła. Gracze posługują się 18 magnesami z hematytu, znanego wśród starożytnych Rzymian i Egipcjan z właściwości odpędzających choroby i przynoszących szczęście. Te magnetyczne kamienie, schowane w eleganckim czarnym woreczku mają zapewnić równowagę umysłu, ciała i ducha.

WARIANTY ROZGRYWKI:

1. PIERWSZY Układaj magnesy tak, żeby nie przyciągały kamieni leżących w polu gry. Gracz, który jako pierwszy pozbędzie się swoich kamieni, wygrywa.

2. ELIMINACJA W tej rozgrywce liczą się punkty – wszystkie złączone kamienie są punktowane. Gracz, który przyciągnie magnesy dające 10 punktów, przegrywa.

3. PORYWACZ Twój kamień to porywacz, który musi przyciągnąć jak najwięcej jeńców przeciwników. Wszystkie magnesy będą pojmane – zdobądź ich najwięcej!

4. SAMOTNIK Wariant dla 1 gracza, w którym przeciwnikiem jest polaryzująca siła. Ułóż w polu gry 18 magnesów tak, żeby nie przyciągnęły się wzajemnie.


Zawartość:

- 18 kamieni magnetycznych w eleganckim woreczku

- Pole gry, będące również pudełkiem

- Instrukcja


Cechy produktu:

- Producent - TREFL

- Wymiary opakowania: 26 x 20,5 x 5 cm

- Wiek: 14+


Kod produktu:

- CZ 590[zasłonięte][zasłonięte]10078


 


Po zakończeniu aukcji poinformuj nas o wybranej formie płatności (przelew lub pobranie).


Zanim klikniesz Kup teraz! - zapoznaj się z naszym regulaminem na stronie O mnie


Nasze aukcje dla dzieci: